Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych w Gminie Opatówek w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ GMINY OPATÓWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: ZEAS Gminy Opatówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001140750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Opatówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-860
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7618080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@opatowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: opatowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c09fcaf-6237-4f9c-91e5-8d6e456ba5111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych w Gminie Opatówek w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c09fcaf-6237-4f9c-91e5-8d6e456ba511
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowejim. Janusza Kusocińskiego w Opatówku, ul. Szkolna 3, 62-860 Opatówek. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków dla dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku - obiad dwudaniowy przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i miesięcy wakacyjnych, w których szkoła jest zamknięta. Szacunkowa liczba posiłków dziennie w ramach programu „Gorący posiłek” wynosi około 100. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku: Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 223787,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowejim. Jana Pawła II w Chełmcach, Chełmce 3, 62-860 Opatówek.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków dla dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Chełmcach - obiad dwudaniowy przez pięć dni w tygodniu
(od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i miesięcy wakacyjnych, w których szkoła jest zamknięta. Szacunkowa liczba posiłków dziennie w ramach programu „Gorący posiłek” wynosi około 24. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Chełmcach - przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku
do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć przedszkolnych
i miesięcznej przerwy wakacyjnej, w których przedszkole jest zamknięte. Szacunkowa liczba posiłków dziennie 38 śniadania,
38 obiady (zupa i II danie) i 38 podwieczorki. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku: Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 168294,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowejw Rajsku, Rajsko 4A, 62-860 Opatówek. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Rajsku - obiad dwudaniowy przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i miesięcy wakacyjnych, w których szkoła jest zamknięta. Szacunkowa liczba posiłków dziennie w ramach programu „Gorący posiłek” wynosi około 18. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków do oddziałów przedszkolnych w Szkoły Podstawowej w Rajsku - przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć przedszkolnych i miesięcznej przerwy wakacyjnej, w których przedszkole jest zamknięte. Szacunkowa liczba posiłków dziennie 69 śniadania, 69 obiadów (zupa i II danie) i 60 podwieczorków - od września 2025 roku przewiduje się zmianę na następującą szacunkową liczbę posiłków dziennie 100 śniadania, 100 obiadów (zupa i II danie) i 100 podwieczorków Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku: Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 274053,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowejim. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej, Tłokinia Wielka 86A, 62-860 Opatówek. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków dla dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej - obiad dwudaniowy przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych i miesięcy wakacyjnych, w których szkoła jest zamknięta. Szacunkowa liczba posiłków dziennie w ramach programu „Gorący posiłek” wynosi około 28. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dowozu posiłków do oddziałów przedszkolnych w Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Tłokini Wielkiej - przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć przedszkolnych i miesięcznej przerwy wakacyjnej, w których przedszkole jest zamknięte. Szacunkowa liczba posiłków dziennie: 40 śniadania, 40 obiady (zupa i II danie) i 40 podwieczorki. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku: Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 184119,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235119,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Karpińska Stołówka Dobrzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181411944
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166138,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176794,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166138,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Karpińska Stołówka Dobrzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181411944
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166138,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293043,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Karpińska Stołówka Dobrzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181411944
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270145,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195516,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Karpińska Stołówka Dobrzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181411944
7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI OPATÓWEK
więcej: przetargi OPATÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla dzieci Miejskiego Przedszkola nr 1 w Mszczonowie dla oddziału zamiejscowego przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców oraz uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Kępicach w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- ROPS.PZP.332.25.2024 - Świadczenie usług cateringowych dla dzieci przebywających w Regionalnych Placówkach Opiekuńczo-Terapeutycznych nr 1 i nr 2 w Bytomiu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.