eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Przebudowa muru od ul. Sulkiewicza"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Przebudowa muru
od ul. Sulkiewicza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytucja gospodarki budżetowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Przebudowa muru
od ul. Sulkiewicza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cdcce07-9bb2-4de2-9e6c-496383ce48ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIP.261.54.2024.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest realizacja zadania pn.: Przebudowa muru od ul. Sulkiewicza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, został określony Załączniku nr 1 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
3. Zamówienie składa się z dwóch etapów:
Etap I – obejmujący wykonanie projektu wykonania robót (wielobranżowego) oraz projektu czasowej organizacji ruchu, projektu organizacji robót i harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z zestawieniem kosztów prac projektowych i robót oraz urządzeń/materiałów, inwentaryzacji arch.-bud. w tym wykonanie opinii geotechnicznej oraz inwentaryzacji istniejącej zieleni wraz z projektem zieleni – w terminie nie dłuższym niż 5 tyg. - do 30 listopada 2024 r.
Etap II – obejmujący wykonywanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem stosownych zgód/pozwoleń i ewentualnych decyzji administracyjnych (o ile będą niezbędne, prawem wymagane, gdyż stanowiskiem projektanta, ze strony Wykonawcy, decyzje administracyjne posiadana przez Zamawiającego, są niewystarczająca (np. po uwzględnieniu rozwiązań projektowych jaki zamierza zastosować Wykonawca) i konieczne będzie uzyskanie kolejnych decyzji administracyjnych ) oraz wykonanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową – w terminie nie dłuższym niż 25 tyg. (termin ten nie obejmuje okresu uzyskiwania wszelkich zgód/pozwoleń oraz kolejnych decyzji administracyjnych wraz z ich ostatecznością, zezwalających na realizację robót), z zastrzeżeniem iż łącznie oferowany termin realizacji Etapu I i Etapu II nie będzie dłuższy niż 30 tyg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę: 1 604 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej tj. Oferty nr 1 firmy Piłczyński Art. Marcin Piłczyński.
Oferta nr 2 firmy KEMWIS Krzysztof Michnowski podlega odrzuceniu, ponieważ Wykonawca wniósł wymagane wadium w sposób nieprawidłowy (po upływie terminu na składanie ofert ), w związku z czym oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, który stanowi: „Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3”.
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.