Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530845/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Okonek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 53
1.5.2.) Miejscowość: Okonek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672669003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@okonek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9e5bce0-e881-4fd2-a8f0-5a26d0ebffc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.1.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów i dzieci od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ,,Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Okonek od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu.”
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Okonek wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szczecinku, a także do innych placówek w zależności od potrzeb.
4. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat do przedszkoli na terenie Gminy Okonek. Przy składaniu oferty Wykonawca przedstawi wartość biletu ulgowego, a także pełnopłatnego w odniesieniu do każdej trasy. Dzieci w wieku przedszkolnym będą dowożone do poszczególnych przedszkoli tj.:
a) dzieci uczęszczające do Niepublicznego Przedszkola Twórczego „Jedyneczka” w Okonku – przystanek przy ul. Spółdzielców,
b) dzieci uczęszczające do Niepublicznego Przedszkola „Pszczółka Maja” w Okonku przystanek przy ul. Stockelsdorf oraz przy Hali sportowej,
c) dzieci uczęszczające do Przedszkola Miejskiego im. Marii Konopnickiej w Okonku na
ul. Spokojnej przy przedszkolu.
5. Szczegółową organizację dowozu i odwozu, z podaniem liczby uczniów oraz dzieci z poszczególnych tras, który stanowi załącznik do umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
6. Do wykonania zadania związanego z przedmiotem zamówienia Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością pojazdów. Zaoferowane pojazdy będą podlegały ocenie wg. kryterium jakościowe ofert tj. wieku pojazdów przeznaczonych do przewozu na podstawie klasyfikacji Euro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714245,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714245,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714245,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Tarnowski BALTIC SEA TRANS w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7670007309
7.3.3) Ulica: WODNA
7.3.4) Miejscowość: OKONEK
7.3.5) Kod pocztowy: 64-965
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Tarnowski BALTIC SEA TRANS w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Tarnowski BALTIC SEA TRANS w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714245,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI OKONEK
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap II.
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap I.
- Budowa drogi gminnej ul. Jeziorna w miejscowości Okonek.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
więcej: przetargi OKONEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa kruszywa przeznaczonego na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Lutomiersk
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Aktywny Senior +
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.