eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowsko"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych
dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie
zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290

1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134674015

1.5.8.) Numer faksu: 134675466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bukowsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych
dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie
zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71662fcf-8984-48db-ad33-f689b1311c0e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059076/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – obręb Bukowsko
Drogi:
1. Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085, 1076/4 – 835m
2. Górny koniec do obór - dz. nr ewid. 1088, 1112, 1113 i 28 (Wola Piotrowa) – 1000m
3. k/ Ćwiąkały, Łuszcza - dz. nr ewid. 1149, 1146, 1147/1 – 485m
4. k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231/2 – 140m
5. k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 2796 – 120m
6. k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 – 125m
7. Klepiatówka - dz. nr ewid. 2137, 2209 – 630m
8. Wygon – dz. nr ewid. 2196/3, 2103, 2203 – 445m
9. Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571/3, 1905, 1910, 1944 – 2485m
10. Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2786 – 225m
11. k/ Klepczyk i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467, 2473 – 245m
12. k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781 – 295m
13. Do stadionu, do tartaku- dz. nr ewid. 1058, 1088 – 570m
14. Nędze, Łazy k/Żytki W. - dz. nr ewid. 1580/2, 1579/4 – 50m
15. Nędze, Łazy k/Żytki Sz.- dz. nr ewid. 1585 – 135m
16. Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592 – 130m
17. Nędze, Łazy k/Pastuszaka – dz. nr ewid. 1596 – 90m
18. Nędze, Łazy k/Duduś – dz. nr ewid. 1605/1 – 75m
19. Do p. Rakoczy i p. Radożycki - dz. nr ewid. 1985 – 80m
20. Do p. Jakubaszek i p. Wyciszkiewicz - dz. nr ewid. 376 – 110m
21. Do p. Kamyk - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 – 300m
22. Do p. Łuszcz B.- dz. nr ewid. 832 – 115m
23. Do p. Łuszcz M. - dz. nr ewid. 2184, 2187 – 180m
24. Do p. Łuszcz E. - dz. nr ewid. 2221/6 – 50m
25. k/p. Wolańskiego - dz. nr ewid. 2010, 2011 – 180m
26. Nędze Łazy do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1625, 1632, 1640 – 370m
27. Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 158/1, 28, 288(Nagórzany) – 1190m
28. Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjska - dz. nr ewid. 113, 229, 240, 248, 256, 260, 276, 288 – 1335m
29. Do cmentarza - dz. nr ewid. 352 – 75m
30. Do plebani - dz. nr ewid. 366 – 80m
31. Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 417/2, 417/9, 417/12 – 750m
32. „Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 1406 – 190m
33. „Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1362 – 235m
34. Naprzeciw piekarni k/ Kowalika do Kseniaka - dz. nr ewid. 1296, 1275 – 655m
35. k/ Heliński - dz. nr ewid. 1370 – 285m
36. k/ Malmura na „wiatraki” do p. Fedorońków - dz. nr ewid. 1325, 1577 – 355m
37. k/Ośrodek Zdrowia, Bank , Szkoła Podstawowa do cmentarza, Urząd Gminy - dz. nr ewid. 362, 361, 359/1, 359/2, 357 – 310m
38. k/Domu Kultury do p. Sokoła - dz. nr ewid. 2194/3 – 70m
39. Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 – 160m
40. Do p. Dusznik - dz. nr ewid. 52 – 185m
41. Do p. Klimka i p. Oleksów - dz. nr ewid. 322, 332 – 205m
42. Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 – 125m
43. Do p. Betleja (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 1178 – 30m
44. Do Zakładu P. Pogórskiego dz. nr ewid. 420, 416, 387 – 615m
45. Do P. Stawarczyka dz. nr ewid. 814 – 35m
46. Do p. Biłasa dz. nr ewid. 1564 – 35m
47. Do p. Rakoczego dz. nr ewid. 167 (Wolica) – 65m

Parkingi/place:
1. Parking k/Bank, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia - dz. nr ewid. 359/1, 360, 2790 – 900m2
2. Plac k/GS „Sch” Bukowsko, Remizy OSP - dz. nr ewid. 2196/5, 2196/3, 2196/13 – 1250m2
3. Parkingi k/Szkoły/Przedszkola – dz. nr ewid. 2779/3, 1569 – 2500m2
4. Parking k/Poczty - dz. nr ewid. 366, 368/2 – 110m2
5. Parkingi k/ Domu Kultury* - dz. nr ewid. 2196/17, 2196/8, 2792 – 1800m2

Chodniki:
1. Chodniki – 2660m

SUMA: drogi – 16450m, chodniki – 2660m, parkingi/place – 6560m2
*UWAGA: Parkingi k/ Domu Kultury odśnieżany wyłącznie polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – obręb Dudyńce
Drogi:
1. Dudyńce wieś od Dom Ludowy do p. Szałajki - dz. nr ewid. 201/4, 201/5, 202/4 – 1410m
2. Do kościoła - dz. nr ewid. 414, 304/2, 409/3 – 425m
3. Koło stadionu w kierunku Pielni - dz. nr ewid. 260, 9/13, 9/11, 9/8, 9/6, 341/2, 339/2 – 1200m
4. Do p. Żubryka - dz. nr ewid. 194 – 200m
5. Do p. T. Rolnik - dz. nr ewid. 251 – 75m
6. Dojazd do sklepu - dz. nr ewid. 207/3, 102/7 – 50m

Parkingi/place:
1. Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid 207/3, 102/7 – 1000m2

SUMA: drogi – 3360m, parkingi/place – 1000m2
*UWAGA: Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – obręb Karlików
Drogi:
1. Do składowiska odpadów* - dz. nr ewid. 2759(Bukowsko), 2/21 – 1370m
2. Karlików - Przybyszów - dz. nr ewid. 389 (Karlików), 4 (Przybyszów) – 1965m
3. Bloki drogi główne + do garaży - dz. nr ewid. 15/60, 15/63, 15/66 – 300m
4. Bloki - Dom Ludowy do obór P. Winiarza - dz. nr ewid. 387 – 250m
5. Do p. Hnata - dz. nr ewid. 15/110 – 150m

SUMA: drogi – 4035m
*UWAGA: Droga do składowiska odpadów odśnieżana tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – obręb Nadolany
Drogi:
1. Wodnica - dz. nr ewid. 628 – 600m
2. k/ Kozimora - dz. nr ewid. 618/1, 618/2 – 175m
3. k/ Pawiaka - dz. nr ewid. 619, 620, 622 – 370m
4. k/ Rabickiego- dz. nr ewid. 636, 612, 611, 640 – 495m
5. k/ Pieszczocha – droga wojewódzka - dz. nr ewid. 616/2 – 430m
6. do dworu i k/ Stanisława Lenio - dz. nr ewid. 587/3, 603, 504(Nowotaniec) – 920m
7. k/Gorzkowskiego - dz. nr ewid. 604 – 200m
8. osiedle - dz. nr ewid. 318/11 – 100m
9. do A. Rabickiego - dz. nr ewid. 609 – 105m
10. do G. Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 601 – 230m
11. do M. Szatkowskiego - dz. nr ewid. 608 – 60m

Chodniki:
1. Chodniki – 255m

Parkingi/place:
1. Plac k/ przystanku na Wygnance - dz. nr ewid. 134 – 155m2
2. Place k/ Remizy OSP* - dz. nr ewid. 467, 466 – 800m2

SUMA: drogi – 3685m, chodniki – 255m, parkingi/place – 955m2
*UWAGA: Place k/ Remizy OSP odśnieżane tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – obręb Nagórzany
Drogi:
1. Nagórzany wieś - dz. nr ewid. 294, 295, 297/1, 297/2, 299/1, 300, 302, 303 – 2470m
2. Nagórzany – Wola Jaworowa - dz. nr ewid. 306, 293(Wola Sękowa) – 1580m
3. K/ Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 305 – 155m
4. do Kindlarskiego - dz. nr ewid. 284 – 390m

Chodniki:
1. Chodniki – 655m

Parkingi/place:
1. Plac k/ Remizy OSP* - dz. nr ewid. 467, 466 – 800m2

SUMA: drogi – 4595m, chodniki – 655m, parkingi/place – 800m2
*UWAGA: Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – obręb Nowotaniec
Drogi:
1. Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej
- dz. nr ewid. 470 – 455m
2. Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 474, 472, 471, 476/2 – 970m
3. Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 – 255m
4. Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 – 690m
5. k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491, 489 – 320m
6. Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490 – 480m
7. Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 – 45m
8. Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 – 45m
9. Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 – 200m
10. Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1 – 135m
11. Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 – 30m
12. Do młyna - dz. nr ewid. 47/1 – 80m

Parkingi/place:
1. Parkingi k/szkoły, k/Ośrodka Zdrowia - dz. nr ewid. 313/5, 467/3, 53 – 1200m2
2. Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid. 53 – 1000m2
3. Parking k/ Domu Kultury - dz. nr ewid. 467/1 – 200m2
4. Plac k/ Remizy OSP * - dz. nr ewid. 313/4 – 300m2

Chodniki:
1. Chodniki – 1400m

SUMA: drogi – 3705m, chodniki – 1400m, parkingi/place – 2700m2
*UWAGA:
- Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa.
- Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – obręb Płonna
Drogi:
1. Do P. Czytajło - dz. nr ewid. 94/6 – 190m
2. Do P. Łukaszczyka - dz. nr ewid. 186 – 510m

SUMA: drogi – 700m

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – obręb Pobiedno
Drogi:
1. Dom Kultury – Wojciechowski (nad rzeką) - dz. nr ewid. 1015, 1027/2, 1036/1 – 570m
2. Pod dworem - dz. nr ewid. - dz. nr ewid. 64 – 685m
3. Pobiedno wieś - do p. H. Bończak - dz. nr ewid. 944, 534 – 860m
4. Pobiedno droga do p. K. Bąka - dz. nr ewid. 980 – 240m
5. k/Kapliczki - dz. nr ewid. 704, 680, 694, 1078/4 – 805m
6. k/ Pałys Marian i Wiesław, Wojciechowski, Pisaniak do drogi koło p. H.Bończak - dz. nr ewid. 485 – 520m
7. Od krzyża do Pałysa - dz. nr ewid. 323 – 185m
8. Do Szorka - dz. nr ewid. 410 – 140m
9. Do p. Pisaniak - dz. nr ewid. 502 – 70m
10. Do p. Tomkiewicz - dz. nr ewid. 69 – 140m


Parkingi/place:
1. Parking k/sklepu - dz. nr ewid. 934 – 400m2
2. Parking k/Domu Kultury - dz. nr ewid. 1017 – 500m2
3. Parking k/Remizy OSP-Biblioteki - dz. nr ewid. 74, 75 – 300m2
4. Parking k/szkoły - dz. nr ewid. 1014 – 200m2

Chodniki:
1. Chodniki – 820m

SUMA: drogi – 4215m, chodniki – 820m, parkingi/place – 1400m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – obręb Tokarnia
Drogi:
1. Droga Bukowsko-Tokarnia (była powiatowa) do P. Miśki- dz. nr ewid. 526(Bukowsko), 668(Bukowsko), 248, 249/2, 250/8, 54/1, 250/7, 221/3 – 4450m
2. Do P. Krzywińskiego - dz. nr ewid. 22/2 – 300m
3. Do P. Tylki - dz. nr ewid. 36/1 – 110m
4. Do P. Karpiela - dz. nr ewid. 56/1 – 110m
5. Do zagrody edukacyjnej - dz. nr ewid. 693 – 90m

Parkingi/place:
1. Plac k/ Remizy OSP - dz. nr ewid. 49/4 – 200m2

SUMA: drogi – 5060m, plac – 200m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – obręb Wola Piotrowa
Drogi:
1. Od ronda do p. Byrtka - dz. nr ewid. 307 – 80m
2. Do p. Wierzganowskiego - dz. nr ewid. 1162 – 270m
3. Do bloków - dz. nr ewid. 490 – 200m
4. Do ośrodka fundacji „Latarnia” - dz. nr ewid. 178/1 – 850m *
5. Do P. Jursy - dz. nr ewid. 161/2 – 55m
6. Do P. Dorda, Warzybok - dz. nr ewid. 147/1, 148, 154 – 220m

SUMA: drogi – 1675m
*UWAGA: Droga do ośrodka fundacji „Latarnia” odśnieżana tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy lub sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – obręb Wola Sękowa
Drogi:
1. Roztoki - dz. nr ewid. 108, 439/1 – 2035m *
2. Wola Jaworowa - do ujęcia wody dz. nr ewid. 176, 278, 225, 464 – 2560m
3. Skrzyżowanie od ujęcia wody – Wola Jaworowa do zbiorników dz. nr ewid. – 365m
4. Do Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 310m
5. Do Remizy OSP - dz. nr ewid. 138 – 75m
6. Do p. Harajdy - dz. nr ewid. 127/2 – 60m

Parkingi/place:
1. Parking k/ Kościoła - dz. nr ewid. 39, 106, 107 – 800m2
2. Parking k/ Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 170m2
3. Parking k/ Domu Ludowego, Remizy OSP* - dz. nr ewid. 138 – 650m2

SUMA: drogi – 5405m, parkingi/place – 1660m2
*UWAGA: Parking k/ Domu Ludowego, Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – obręb Wolica
Drogi:
1. Wolica Wólka - dz. nr ewid. 197, 220, 342 – 1565m
2. k/ b. Szkoły – do P. Karbowskiej - dz. nr ewid. 219, 210 – 785m
3. Do Kościoła - dz. nr ewid. 414 – 480m
4. Do P. Tokarskiej - dz. nr ewid. 226/1 – 70m
5. k/Cypcarz Stanisławy - dz. nr ewid. 788 – 220m
6. Rakoczy Robert do drogi powiatowej - dz. nr ewid. 441 – 350m
7. Do Morawskich- dz. Nr ewid. 401 – 205m
8. k/Gliściak do Kruczyńskiego - dz. nr ewid. 198/1, 189 – 245m
9. Do P. Gliściaka - dz. nr ewid. 225/4 – 45m
10. k/Kocik - dz. nr ewid. 275 – 25m

Chodniki:
1. Chodniki – 140m

SUMA: drogi – 3990m, chodniki – 140m

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 – obręb Zboiska
Drogi:
1. Zboiska Modrza - dz. nr ewid. 240, 275, 284 – 1385m
2. k/ Futy - dz. nr ewid. 344 – 425m
3. Zboiska Ratnawica - dz. nr ewid. 475/2, 415, 451, 53(Ratnawica) – 2465m
4. Do p. Piotrowskiego - dz. nr ewid. 144 – 225m
5. Do p. Marca - dz. nr ewid. 228 – 280m
6. Do p. Drozd - dz. nr ewid. 37 – 130m

Parkingi/place:
1. Plac k/ Remizy OSP * - dz. nr ewid. 432/1 – 600m2

SUMA: drogi – 4910m, plac – 600m2
*UWAGA: Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.

PODSUMOWANIE:
Drogi: 61785 m
Chodniki: 5930 m
Parkingi, place: 15875 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 416000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6330,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6330,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Andrzej Zawislan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-000-16-01

7.3.3) Ulica: Kazimiery Kochańskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Bukowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6330,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROKAM Usługi Rolnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871962521

7.3.4) Miejscowość: Wolica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1726,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1726,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Andrzej Zawislan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870001601

7.3.3) Ulica: Kozaimery Kochańskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Bukowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1726,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1461,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1461,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANLEY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871218099

7.3.3) Ulica: Nagórzany 47a

7.3.4) Miejscowość: Nagórzany

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1461,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1669,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1669,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALNEY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871218099

7.3.3) Ulica: Nagórzany 47a

7.3.4) Miejscowość: Nagórzany

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1669,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2976,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALNEY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871218099

7.3.3) Ulica: Nagórzany 47a

7.3.4) Miejscowość: Nagórzany

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Andrzej Zawislan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871218099

7.3.3) Ulica: Kazimiery Kochańskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Bukowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROKAM Usługi Rolnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871962521

7.3.4) Miejscowość: Wolica 58

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1034,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1034,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Andrzej Zawiślan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870001601

7.3.3) Ulica: Kazimiery Kochańskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Bukowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1034,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1145,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1145,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Andrzej Zawislan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870001601

7.3.3) Ulica: Kazimiery Kochańskiej 6

7.3.4) Miejscowość: Bukowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1145,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2297,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2297,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALNEY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871218099

7.3.4) Miejscowość: Nagórzany 47A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2297,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROKAM Usługi Rolnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871962521

7.3.4) Miejscowość: Wolica 58

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROKAM Usługi Rolnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871962521

7.3.4) Miejscowość: Wolica 58

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.