eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceNIE - zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych - projekt



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NIE - zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych – projekt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NIE - zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych – projekt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75200b25-7ac5-40d6-a8df-6a8ab13ec052

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 NIE-zwykła Transformacja -wykonanie parków kieszonkowych-projekt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101033,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej i kosztorysowej wraz
z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: NIE - zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych – projekt, realizowanego w trzech lokalizacjach:

Teren 1 - przy ul. ks. Jana Nepomucena Barabasza w Czechowicach-Dziedzicach (część dz. nr 3788/950),
Teren 2 - pomiędzy ul. Bestwińską a ul. Falistą w Czechowicach-Dziedzicach (część dz. nr 3212/3),
Teren 3 - pomiędzy ul. Hugona Kołłątaja a ul. Stefana Żeromskiego w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/858).

Przedmiotowa dokumentacja projektowa, służyła będzie do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Zakres opracowania obejmować ma zagospodarowanie ww. terenów w celu stworzenia możliwości wypoczynku i miejsc integracji społecznej w przedmiotowych lokalizacjach.

Zakres przedmiotu umowy obejmuje między innymi:

Sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub/i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę – (uwaga: kwalifikacji dokonuje Wykonawca), obejmującej między innymi:

1) mapę do celów projektowych, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) inwentaryzację przyrodniczą wraz z opinią dendrologiczną,
3) koncepcję zagospodarowania terenu (koncepcja funkcjonalno-przestrzenna wraz z zagospodarowaniem terenu zawierająca fotorealistyczną wizualizację na tle otoczenia). Koncepcja ta, powinna obejmować wizualizacje, rozwiązania projektowe, powierzchniowe i materiałowe oraz wstępne szacowanie kosztów dla całego zamierzenia),
4) projekt budowlany,
5) projekt wykonawczy,
6) sporządzonych kosztorysów inwestorskich wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów zadania oraz przedmiarów robót dla wszystkich branż opracowanych na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. Kosztorysy i przedmiary powinny dokładnie i precyzyjnie wskazywać swoim opisem i wyliczeniem robót na lokalizację tych prac,
7) szczegółowych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż objętych zakresem dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
8) inne opracowania, niewymienione powyżej, a niezbędne do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub w razie konieczności potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę do zrealizowania zamierzenia.
9) opracowana dokumentacja projektowa winna być zgodna między innymi z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, będzie służyła do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
10) Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej realizowane będzie zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji).

Inne zobowiązania Wykonawcy:

• Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy, czynne uczestniczenie w procedurze przygotowania konsultacji, sporządzenie protokołu oraz po dokonaniu analizy uwzględnienie zapisów protokołu z konsultacji w dalszych pracach projektowych.
• Udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót objętych dokumentacja projektową.
• W przypadku wskazania drzew i krzewów do wycinki sporządzenie szacunku masy drewna drzew stojących z podziałem na sortymenty i wyceną wartości drewna. Wykonawca przygotuje wniosek do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej o pozwolenie na wycięcie drzew lub/ i krzewów wraz z niezbędnymi załącznikami (m.in. projektem nasadzeń zastępczych) i będzie uczestniczył w procedurze uzyskania decyzji zezwalającej na usuniecie drzew i/lub krzewów.
• Opracowanie dokumentu opisującego kryteria do oceny równoważności dla zastosowanych technologii robót oraz materiałów, urządzeń i innych wyrobów i/lub tabele równoważności (jeżeli będzie konieczna).
• Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi na dzień dokonania odbioru dokumentacji, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz wymogami Zamawiającego.
• Dokumentacja projektowa przedłożona przez Wykonawcę musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć (tj. w szczególności przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót i dostaw, zrealizowania robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie), bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań.
• W przypadku, gdy z uzyskanych opinii i uzgodnień będzie wynikała konieczność dokonania zmian w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania tych zmian przed przekazaniem dokumentacji Zamawiającemu.
• Zastosowane w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (w rozumieniu art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy o wyrobach budowlanych – tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
• Dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja w swojej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Wykonawca zobowiązuje się do opisywania zaproponowanych materiałów i urządzeń za pomocą cech technicznych i jakościowych, a jeżeli nie jest to możliwe ze względu na ich specyfikę, nie ma możliwości opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i Wykonawca podaje znak towarowy lub nazwę producenta bądź nazwę wyrobu, to wskazaniom takim winny towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” wraz z informacją, co należy rozumieć pod określeniem równoważności lub w formie tabeli parametrów równoważnych.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego wykonania niniejszej umowy, a w szczególności z niewłaściwie wykonanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz opis technologii robót oraz materiałów i urządzenia w sposób naruszający zasadę uczciwej konkurencji.
• Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu jednolitego tekstu przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich – w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedmiarze robót wynikających z udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym na wykonawstwo robót na podstawie sporządzonej przez niego dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
• Wykonanie w okresie gwarancji na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysie inwestorskim.
• Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
• Wykonawca będzie informował Zamawiającego o postępie prac. Wykonawca zobowiązany jest
do przekazywania w formie elektronicznej (e-mail) nie rzadziej niż raz na 30 dni raportu z postępu wykonanych prac projektowych oraz prowadzonych spraw związanych z opracowaniem dokumentacji. Raport powinien zawierać opis wykonanych czynności, uzgodnień. Raport winien określać zakres i stopień zaawansowania na dzień przekazania raportu.
• Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót w zakresie wszystkich branż objętych dokumentacją (przyjmuje się 6 wizyt na budowie).

Szczegółowe regulacje dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 11 do SWZ)

Uwagi:

Podczas wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego minimum trzech konsultacji połączonych z prezentacją przyjętych rozwiązań projektowych (prezentacja multimedialna + kolorowe plansze formatu min. A3 wraz z opisem) dla każdej lokalizacji z osobna.
Wykonawca uzyska opinie, uzgodnienia zatwierdzenia dokumentacji projektowej, wymagane przepisami prawa inne wymagane do opracowania dokumentacji projektowej dla każdej lokalizacji z osobna.
Wykonawca złoży we właściwym Organie kompletny wniosek o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (uwaga: Klasyfikacji formy złożenia we właściwym Organie dokonuje Wykonawca) dla każdej lokalizacji z osobna.

Dokumentacja projektowa zostanie dostarczona w 3 egzemplarzach w formie papierowej + w formie elektronicznej (wersja na nośniku elektronicznym) w następujących formatach: opisy techniczne .pdf oraz .doc, pozostała część .jpg lub .pdf oraz w formacie .dwg.
Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót w wersji edytowalnej w formacie *xlsx i *ath.

Wersja elektroniczna dokumentacji, winna być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu, oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję (kolejność plików powinna być zgodna z kolejnością dokumentacji papierowej).

Szczegółowy zakres usługi zawiera:
− załącznik nr 10 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
− załącznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204672,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABORATORIUM ARCHITEKTURY, Anna Małek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP, REGON: 6412399078, 243609193

7.3.3) Ulica: Piechy 3a/6

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-704

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.