Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558399/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Elgiszewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cichocin@ciechocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ciechocin.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Elgiszewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7867861c-f3b5-43e9-820b-1825ec6bbf6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045700/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Elgiszewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budo-wa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Elgiszewo”. Planowane przedsięwzięcie obejmuje bu-dowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na dz. nr 106/15, 141, 521 w Elgiszewie, gm. Ciechocin. Projektowana sieć będzie służyła do odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z sąsiednich dzia-łek budowlanych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
2. Odprowadzanie ścieków z działek sąsiednich odbywać się będzie za pomocą projektowanej sieci kanali-zacji sanitarnej podzielonej na dwa odcinki. Projektowana budowa na działce nr 141 obejmuje budowę odcinka o średnicy DN250x7,3 SN8 o dł. 243m oraz DN200x5,9 SN8 o dł. 138m włączone do istniejącej sieci na działce 141 oraz podejścia do działek budowlanych o średnicy DN160x4,7 o dł. 46m. Budowa sieci na działce 106/15 i 521 obejmuje budowę odcinka DN200x5,9 SN8 o dł. 96m włączonej do istnie-jącej studzienki kanalizacyjnej DN1200 na działce nr 521 oraz podejścia do działek budowlanych o śred-nicy DN160x4,7 o dł. 20m.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość. Podział zamówienia na części skutkowałby nadmiernymi trudnościami technicznymi, ekonomicz-nymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a także trudnościami w koordynacji realizacji za-mówienia, skutkującymi poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP.
6. Informacje dodatkowe:
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie warunki wynika-jące z dokonanych uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń dokonanych w ramach sporządzania do-kumentacji projektowej.
Dołączony do SWZ Przedmiar robót ma charakter orientacyjny. Uwaga: Wykonawca w składa-nej ofercie, nie wycenia pozycji przedmiarów robót mówiących o opłacie za zajęcie pasa dro-gowego dla dróg gminnych. Do wyceny oferty Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym nieujęte w przedmiarze robót, a wy-nikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz uzyskanych przez Zamawiającego decyzji, pozwoleń i uzgodnień. Wykonawca wdroży czasową organizację ruchu na czas budowy.
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetar-gowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciw pożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego.
9. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, sta-nowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i cer-tyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
11. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące reali-zacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przy-gotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dopro-wadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumen-tacji geodezyjnej powykonawczej.
12. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyroby do zastosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowa-dzonych badań. Materiały budowlane niespełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
13. Po zakończeniu budowy Wykonawca załączy wymagane dokumenty do dokumentacji powykonawczej z adnotacją o wbudowaniu materiałów w ramach realizacji zadania.
14. Wykonawca odpowiada za teren budowy i ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za ewentualnie powstałe szkody w pełnej wysokości od dnia przekazania terenu przez zamawiającego do momentu podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy
15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane w trakcie wykonywania przed-miotu umowy, w tym w szczególności za spowodowanie uszkodzeń w sieci uzbrojenia terenu w czasie wykonywania robót oraz spowodowane przerwy w korzystaniu z sieci w szczególności światłowodowej i elektroenergetyczne, a także za uszkodzenia i szkody, które powstaną wskutek prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane WODKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000729131
7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa 60
7.3.4) Miejscowość: Cierpice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-165
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE WODKAN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE WODKAN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.