Og³oszenie z dnia 2024-11-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00669162/01 - Wynik z dnia 2024-12-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
wielomodowy czytnik mikrop³ytek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Metalurgii i In¿ynierii Materia³owej im. A. Krupkowskiego Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326374
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Instytut Naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wielomodowy czytnik mikrop³ytek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5506a81a-da96-43ca-8ca5-57d08214cbe5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00622141
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00087138/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Wielomodowy czytnik mikrop³ytek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.imim.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za
po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej przetargi@imim.pl 2.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. 3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://epropublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na
Platformie. 5. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: a)
sta³y dostêp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z
zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa -
Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer
10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. 6. Zamawiaj±cy
dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 250 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. 7.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) za³±czony i przes³any przez
Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na
serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; b)
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania” c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego
przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 8. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”) lub poczty elektronicznej. Za datê wp³ywu
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia
na Platformie. 9. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z ograniczeniami stosowania RODO zawarto
w rozdziale 27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZB.260.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest czytnik wielofunkcyjny do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminometrii, wymagany z funkcjami wytrz±sania, inkubacji i precyzyjnego dozowania odczynników
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofert± sk³ada: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w
Za³±czniku Nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których
mowa powy¿ej, sk³ada z ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Opis techniczny oferowanego urz±dzenia wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umo¿liwiaj±cym ocenê spe³niania wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w SWZ.2. Deklaracja zgodno¶ci CE - urz±dzenia.
3. Dokumentu potwierdzaj±cego autoryzacjê serwisu dla wykonawcy, a w przypadku producenta o¶wiadczenie, ¿e jest producentem.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie: opis techniczny oferowanego sprzêtu w zakresie umo¿liwiaj±cym ocenê spe³niania wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w SWZ, Deklaracjê zgodno¶ci CE urz±dzenia,dokument potwierdzaj±cy autoryzacjê serwisu dla wykonawcy, a w przypadku producenta o¶wiadczenie, ¿e jest producentem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty 2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê wynikaæ musi bezpo¶rednio z dokumentów do³±czonych do oferty. Je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), to do oferty nale¿y do³±czyæ inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± doustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia Sprzedaj±cemu w nastêpuj±cym zakresie:a) nastêpstwem wprowadzania zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia
b) jako¶ci lub innych parametrów urz±dzeñ zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka mo¿e byæ spowodowana:
• niedostêpno¶ci± na rynku urz±dzeñ wskazanych w ofercie wynikaj±c± z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urz±dzeñ;
• pojawieniem siê na rynku urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
• pojawieniem siê na rynku urz±dzeñ o lepszych parametrach ni¿ wskazane w ofercie
c) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i us³ug, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Sprzedaj±cemu
w przypadku zaistnienia przes³anki, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. c), warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Sprzedaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa komputerów przeno¶nych dla Narodowego Centrum Nauki
- DZ.271.27.2025 - Zakup i dostawa akcesoriów do kapnografu oraz czê¶ci serwisowych do aparatury medycznej
- DFP.271.20.2025.EP Utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji 20 urz±dzeñ d¼wigowych, w tym wykonywanie obowi±zkowych przegl±dów okresowych (...)
- dostawy nabia³u
- Zakup i dostawa preparatów dezynfekuj±cych i myj±cych
- Us³uga ubezpieczenia Ma³opolskiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego im. prof. Bogus³awa Frañczuka
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materia³ów pomocniczych oraz materia³ów do chromatografii i spektrometrii 2025/2026
- Dostawa spektrometru NMR.
- dostawa falowodyspersyjnego rentgenowskiego spektrometru fluorescencyjnego.
- dostawa dwóch spektrometrów NMR wysokiej zdolno¶ci rozdzielczej.
- dostawa wielkowektorowego spektrometru masowego z jonizacj± plazmie sprê¿onej indukcyjnie (multicollector iductively-coupled plasma mass spectrometr, MC ICP-MS).
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
wiêcej: Spektrometry »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.