eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa czujki dymu i wytwornicy dymu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa czujki dymu i wytwornicy dymu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa czujki dymu i wytwornicy dymu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4933c783-9d03-4f7d-a59d-5d119e5d642f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 8 października 2024 roku wszczął postępowanie w trybie przetargu podstawowym na podstawie art. 275 Ustawy dla postępowania pn. „Dostawa sprzętów i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych”. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1 – Dostawa radiotelefonu
Część nr 2 – Dostawa czujki dymu i wytwornicy dymu
Część nr 3 – Dostawa systemu oświetlenia miejsca zdarzeń ratowniczo – poszukiwawczych

Do upływu terminu składania ofert w części 2 i 3 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z czym Zamawiający w dniu 30 października 2024 roku unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 2 i 3 na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy.

W związku z powyższym Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w zakresie Części nr 2 dotyczącego uprzednio prowadzonego postępowania w trybie podstawowym.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9cfcc228-ebb5-476d-856f-4bfa9cf9a058

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/11/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego.

W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć 510 szt. czujników dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz 6 szt. wytwornic dymu zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38431200-7 - Aparatury do wykrywania dymu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aisko Artur Jackowicz Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141236986

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76615,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.