Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552463/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji oraz ogrodzenia budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach przy ul. Juliusza Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0c4d655-487a-49fc-af72-a51bafa3fc871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji oraz ogrodzenia budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach przy ul. Juliusza Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c4d655-487a-49fc-af72-a51bafa3fc87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213539/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont elewacji oraz ogrodzenia budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji oraz ogrodzenia budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach przy ul. Juliusza Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce.
2. Szczegółowy zakres robót określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ wraz z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi:
- Projekt,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- Przedmiar robót, który będzie stanowił wyłącznie materiał pomocniczy dla Wykonawców do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej.
3. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki, znaków towarowych, wskazań itp., należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w §9 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298459,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299021,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marian Kiełbowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921828890
7.3.4) Miejscowość: Łazy
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marian KIEŁBOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marian KIEŁBOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299021,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Dostawa foteli biurowych
- Remont budynku garażowego w Ośrodku Szkoleniowym w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
- Remont toalety w budynku dydaktycznym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Przebudowa, rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku OSP wraz z zagospodarowaniem działki 436/3 i 436/4 w Piotrkowicach"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.