Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635355/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1 lub 6+1 dla O/ZUS Rzeszów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1 lub 6+1 dla O/ZUS Rzeszów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-990b791f-c713-48ba-9029-050abe8ea811
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463120/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.7. Korzystanie z Platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze.
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 1) lit. a, b i c powyżej znajduje się na Platformie zakupowej w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 12.1 Wobec wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych przedstawiamy poniższe informacje.
12.1.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12.1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych jest Inspektor Ochrony Danych, kontakt: ODO@zus.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
Zakup i dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 5+1 lub 6+1 dla O/ZUS Rzeszów.
znak postępowania: 350000.271.18.2024-ZAP prowadzonym w trybie podstawowym art. 257 pkt. 1 ustawy;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.2 Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia została zawarta w pkt. 3.10 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 350000.271.18.2024-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 141135,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 lub 6+1 na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
2. Oferowany pojazd fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiada wymagane wyposażenie.
2.1. Dane pojazdu:
- Rod produkcji: co najmniej 2023,
- Wersja nadwozia (jedna z wymienionych): osobowo-ciężarowy tupu furgon lub van,
- Liczba miejsc siedzących: 6 w 2 rzędach (3 z przodu, 3 w drugim rzędzie) lub 7 w 2 rzędach (3 z przodu, 4 w drugim rzędzie)
- Lakier nadwozia (jeden z wymienionych): metalizowany srebrny, metalizowany w odcieniach szarości, biały.
- Wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu,
- Rozstaw osi: co najmniej 2900 mm,
- Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm,
- Długość: co najmniej 4800 mm,
- Maksymalna wysokość: 2350 mm,
- Ładowność: co najmniej 800 kg,
- Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg,
- Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.
2.2. Silnik z układem przeniesienia mocy:
- Paliwo: olej napędowy ON,
- Pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³,
- Liczba cylindrów: 4,
- Moc silnika: co najmniej 120 KM,
- Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny,
- Napęd: na przednią lub tylną oś,
- Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów,
- Emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów
zgodnie z normą emisji spalin Euro 6 lub równoważna,
- Zużycie paliwa (energii) w cyklu mieszanym: nie więcej niż 9 litrów paliwa na 100 km,
- Emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 250 g/km.
2.3. Wyposażenie:
- Centralny zamek obsługiwany kluczykiem lub pilotem,
- Czujniki parkowania – co najmniej tylne lub kamera cofania
- Dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu,
- Drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia,
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach
- Elektrycznie sterowane szyby z przodu,
- Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
- Fotele tapicerowane z zagłówkami,
- Gniazdo USB,
- Immobilizer,
- Klimatyzacja – manualna lub automatyczna z nawiewem do pierwszego i drugiego rzędu siedzeń,
- Kluczyk do zapłonu, stacyjki – 2 szt.,
- Kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem niezbędnym do jego
wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej
lub zestaw naprawczy,
- Komputer pokładowy w języku polskim z funkcją wyświetlania chwilowego zużycia paliwa,
średniego zużycia paliwa, zasięgu,
- Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia,
- Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 15” (4 szt.) z oponami zalecanymi przez
producenta samochodu (rozmiar, indeks prędkości i nośności),
- Ochronne listwy boczne,
- Oświetlenie wnętrza,
- Podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym,
- Podsufitka pokryta tkaniną lub tworzywem sztucznym co najmniej w części pasażerskiej,
- Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
- Przegroda lub roleta oddzielającą część pasażerską od bagażowej,
- Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera,
- System kontroli ciśnienia opon,
- System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania ,
- System nagłośnienia co najmniej z 2 głośnikami,
- System stabilizacji toru jazdy,
- System zapobiegjący blokowaniu kół podczas hamowania,
- Ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb, tapicerowane
- Światła do jazdy dziennej,
- Tempomat ,
- Trzecie światło stop,
- Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu,
- Tuner radiowy fabryczny,
- Tylne siedzenia z możliwością wymontowania – 2 rząd siedzeń,
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
- Zestaw głośnomówiący fabryczny.
2.4. Pozostałe wymagania:
- Samochód winien być wyposażony w atestowaną gaśnicę oraz trójkąt ostrzegawczy,
-Samochód winien zostać dostarczony wraz z książką gwarancyjną w języku polskim i instrukcją obsługi w języku polskim w terminie 2-ch tygodni od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu najpóźniej na 3 dni robocze Zamawiającego (pon. – pt.) przed terminem dostawy samochodu,
- Z czynności odbioru samochodu zostanie sporządzony protokół odbioru,
- Do chwili podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty uszkodzenia przedmiotu Umowy,
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dotrzymanie przedstawionych w ofercie parametrów pojazdu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki określa pkt. 4.1 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowe środki dowodowe zostały określone w pkt. 4.4. SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał.
nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie parametrów technicznych oferowanego pojazdu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca go nie złoży lub gdy złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny.Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli służy on potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone wraz z ofertą.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Za zgodą Stron w trakcie realizacji umowy możliwe będzie wprowadzenie istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty wybranej jako najkorzystniejsza, jeśli wystąpi możliwość wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego, a jej wprowadzenie przed terminem składania ofert nie miałoby wpływu ani na krąg wykonawców, ani też
na wybór oferty najkorzystniejszej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https:/portal.smartpzp.pl/zus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej Nr 9 w Rzeszowie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego
- Zakup samochodu ciężarowego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka na potrzeby Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa dwóch pojazdów dostawczych na ON oraz elektrycznego pojazdu dostawczego.
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.