Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00546934/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00563148/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00572589/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Podzamczu – moduł I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ad56ff1-6b04-4bb4-849a-705b776e15c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Podzamczu – moduł I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad56ff1-6b04-4bb4-849a-705b776e15c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068220/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Podzamczu – moduł I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawa wraz z montażem wyposażenia tworzonego Klubu Senior+ w budynku OSP Podzamcze (ul. Krakowska 1 A, Podzamcze, Gmina Ogrodzieniec).
2. Zakres prac obejmuje remont, zmianę sposobu użytkowania i aranżację pomieszczeń a w szczególności:
1) roboty budowlane i instalacyjne (roboty demontażowe i rozbiórkowe),
2) roboty murowe, ścianki działowe z płyt GK wodoodpornych,
3) roboty tynkowe, gładzie, malowanie, posadzki, montaż stolarki drzwiowej,
4) wykonanie instalacji wod-kan wewnętrznej,
5) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej,
6) wywóz gruzu,
7) dostawa i montaż schodołazu dla osób niepełnosprawnych,
8) zakup i montaż wyposażenia obiektu – meble kuchenne,
9) zakup i montaż wyposażenia obiektu – sprzęt AGD,
10) dostawa mebli do pomieszczenia Sali,
11) dostawa i montaż sprzętu RTV.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej oraz w zestawieniu wyposażenia – Załącznik nr 4 i 5 do SWZ.
4. Dodatkowo, w ramach przedmiotu zamówienia, należy wykonać:
• okno w aneksie kuchennym, znajdujące się w elewacji bocznej (zachodniej), należy zamurować pustakami szklanymi (luksfery) o grubości 8 cm;
• na utwardzonym kostką betonową placu, na którym znajdują się miejsca postojowe, wydzielić należy miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 3,6 x 5,0 m, tj. na istniejącej kostce betonowej wymalowana zostanie tzw. koperta, w kolorach niebiesko – białych.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi:
1) na roboty budowlane i montażowe 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego;
2) na dostarczone wyposażenie 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Szczegółowe zapisu dot. gwarancji i rękojmi zawierają projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249987,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503088,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249987,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Ogrodzieniec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6491976190
7.3.3) Ulica: Słowackiego 11 B
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249987,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.