Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI GMINNEJ NR 006816F
W MIEJSCOWOSCI KONRADOWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655408600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9965071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DROGI GMINNEJ NR 006816FW MIEJSCOWOSCI KONRADOWO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e2af76c-5a99-4735-a8a3-27d3a3f741d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040901/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drogi gminnej nr 006816F w miejscowości Konradowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 675350,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi gminnej nr 006816F w Konradowie, w tym: wykonanie nowych nawierzchni jezdni z zastosowaniem mieszanek mineralno-asfaltowych.
2. Na realizację zamówienia Gmina Wschowa uzyskała dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres remontu:
Odcinek A (dz. nr 486), dł. 979,11m
KM 0+000.00 – 0+036.19 - szer. 6,5m
KM 0+036.19 – 0+318.88 - szer. 5,5m
KM 0+318.88 – 0+979.11 - szer. 5,0m
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze:
a) prace przygotowawcze:
- Obsługa geodezyjna - tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza,
- Zabezpieczenie terenu robót, w tym wytyczenie stref niebezpiecznych i przejść, oznakowanie tablicami, urządzenie składowisk, demontaż,
b) rozbiórka nawierzchni drogowych:
- Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 30 cm z darnią na odkład,
- Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych,
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 8 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
c) roboty odtworzeniowe:
- Przebudowa pokryw studni i wpustów ulicznych z korektą sytuacyjno-wysokościową,
- Darniowanie pełne terenu płaskiego - darń z odkładu (Zamawiający wymaga profilowania poboczy na całej długości do 0,5 m)
d) prace porządkowe: Wywiezienie materiału rozbiórkowego z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km - materiał do odzysku,
2) roboty drogowe, w ramach których należy:
- ułożenie ścieków drogowych korytkowych,
- wykonanie nawierzchni jezdni.
5. Zakłada się utrzymanie istniejącej niwelety z dowiązaniem sytuacyjno-wysokościowym do istniejących skrzyżowań, zjazdów (itp.) z korektą nachylenia poprzecznego jezdni.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w n/w załącznikach:
- Załącznik nr 8 do SWZ- Wzór umowy
- Załącznik nr 9 do SWZ- Dokumentacja projektowa.
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/996507
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677404,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962018,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677404,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: NOWA 49
7.3.4) Miejscowość: PALĘDZIE
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677404,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2025r
- Detaliczne dostawy paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2025
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.