eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiUtrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Międzyrzec Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 372 62 10

1.5.8.) Numer faksu: 83 372 62 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@miedzyrzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miedzyrzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomiedzyrzec.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-716236df-2b9e-4b14-99c4-6d99fb093013

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041575/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R-III.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się do:
1) Należytego i właściwego pod względem estetycznym utrzymania zieleni miejskiej na terenach Miasta oznaczonych
załącznikiem Nr 1 do umowy polegającego na:
a) nasadzaniu, pielęgnacji kwiatów oraz nawożeniu,
b) uzupełnianiu ziemi na terenach objętych nasadzeniami,
c) pielęgnacji drzew, krzewów i bylin,
d) nasadzaniu i pielęgnacji kwiatów w donicach i gazonach,
e) w przypadku braku opadów - podlewaniu nasadzeń i trawników z częstotliwością i w ilościach niezbędnych dla
utrzymania ich należytego stanu,
f) częstym i w regularnych odstępach czasu koszeniu trawników w całym okresie pielęgnacji, aby wysokość trawy przed
kolejnym koszeniem nie przekraczała 7-9cm oraz usuwaniu skoszonych traw,
g) usuwaniu chwastów z trawników środkami chwastobójczymi o selektywnym działaniu,
h) usuwaniu gałęzi oraz uschniętych bądź usychających roślin,
i) stosowaniu odpowiednich oprysków w przypadku występowania chorób roślin,
j) nawożeniu mineralnym trawników w następujących dawkach rocznych:
- azot (N) – 1,0 – 1,5 kg na 100m2 trawnika,
- fosfor (P) – 0,9 – 1,0 kg P205 na 100 m2 trawnika,
- potas (K) – 0,8 – 1,0 kg K20 na 100 m2,
k) wiosennym i jesiennym grabieniu trawników,
l) utrzymanie czystości lustra wody oczek wodnych znajdujących się przy promenadzie Zamczysko, oraz utrzymanie
terenów do nich przyległych.
2) Pielęgnacji dębu na Placu Jana Pawła II, która powinna odbywać się poprzez nawożenie powierzchni trawiastej stosując
nawozy pochodzenia naturalnego takie jak granulaty oborników kurzych (z większą dawką azotu) i bydlęcych. Dla poprawy
struktury gleby wskazane jest zastosowanie użyźniaczy glebowych np. typu „Terra Biosa”. Nawożenie głębszych warstw
gleby powinno być stosowane bardzo ostrożnie nawozami rozpuszczanymi w wodzie (ferdygacja). W pierwszej połowie
okresu wegetacyjnego powinno się stosować nawozy o zawartości azotu ok. 20%. W drugiej, z zawartością minimalną. Ilość
nawozów przeznaczonych dla drzewa powinna być o ¼ mniejsza od zalecanej dla powierzchni. Nawożenie powinno być
zakończone przelaniem powierzchni w celu wypłukania nawozu do głębszych warstw.
3) Jednokrotnego i dwukrotnego koszenia mechanicznego kosiarką rotacyjną terenów wymienionych w załączniku Nr 2 do
umowy.
4) Sześciokrotnego koszenia mechanicznego terenów wymienionych w załączniku Nr 3 do umowy.
5) Czyszczenie wewnętrznych ścian zbiornika wodnego - fontanny znajdującej się na Pl. Jana Pawła II przy każdorazowej
wymianie wody.
3. W odniesieniu do terenów objętych załącznikami do umowy Nr 1, 2, 3 Wykonawca zobowiązany jest do stałego i
bieżącego oczyszczania terenów zielonych z nagromadzonych nieczystości (papiery, liście, różnego rodzaju opakowania,
butelki, spadłe gałęzie drzew i inne) w całym okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie decyzji: Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp - Cena lub koszt oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459923,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459923,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.