eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu im. Augustyna Suskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsckr.nowytarg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zsckr.nowytarg.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2098a819-7c36-490e-9917-9b900e2031a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251131/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków UE w ramach Projektu: „ Doskonalenie umiejętności, kompetencji i kwalifikacji kadr i uczniów ZSCKR w Nowym Targu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.6.2024.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278658,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa wirtualnego stołu do anatomii weterynaryjnej, modelu anatomicznego psa oraz kota – zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

34999400-0 - Modele w skali

4.5.5.) Wartość części: 222770,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2- Dostawa fantomu konia – zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34999400-0 - Modele w skali

4.5.5.) Wartość części: 8205,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3- Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

22110000-4 - Drukowane książki

33141112-8 - Plastry

39241200-5 - Nożyczki

15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

44619000-2 - Inne pojemniki

42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 32970,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4- Dostawa szkieletu psa oraz kota – zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34999400-0 - Modele w skali

4.5.5.) Wartość części: 14711,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cześć 1 – Zamawiający informuje, że po przeliczeniu przyznanej punktacji najkorzystniejsza oferta to Tronus Polska (cena oferty 381 313,53 zł), Zamawiający przeznaczył kwotę brutto na sfinansowanie zadania –274 008,00 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część nr 2 – Ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania – tj. brutto: 10 097,52 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cześć nr 3 – Oferta Wykonawcy OpenMedis jest rażąco niska (cena oferty 2 600,00 zł), Zamawiający nie dokonuje jej badania. Oferta Wykonawcy Tronus Polska (cena oferty 196 563,84zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania – tj. brutto: 40 553,77 zł.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cześć nr 4 - Cena jedynej złożonej oferty ( cena oferty 136 242,18 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania – tj. brutto: 18 095,28 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.