Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498941/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w podziale na zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 144
1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w podziale na zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e0a5f32-8486-4234-bf50-570da3d2333d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040595/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w podziale na zadania częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZW.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Wierch Głodowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach do SWZ, w szczególności:1) Załączniki do zgłoszenia robót znak: AB.6743.278.2024.ŁM z dnia 18 kwietnia 2024 r., w tym zatwierdzony Projekt zagospodarowania terenu, opracowany przez Pana mgr inż. Zbigniewa Łagana z kwietnia 2024 r., wraz z Projektem architektoniczno - budowlanym oraz załącznikami, tj. decyzjami, uzgodnieniami, warunkami opiniami itp.
2) Projekt techniczny, opracowany przez Pana mgr inż. Zbigniewa Łagana z maja 2024 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowana przez Pana Marka Borka z maja 2024 r.
4) Przedmiar robót.
5) Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 637208,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Wierch Spiski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach do SWZ, w szczególności:1) Załączniki do zgłoszenia robót znak: AB.6743.406.2024.BK z dnia 17 czerwca 2024 r., w tym zatwierdzony Projekt zagospodarowania terenu, opracowany przez Pana mgr inż. Jacka Zientarę z kwietnia 2024 r., wraz z Projektem architektoniczno - budowlanym oraz załącznikami, tj. decyzjami, uzgodnieniami, warunkami opiniami itp. oraz zaświadczeniem wydanym przez Starostę Tatrzańskiego o niewniesieniu sprzeciwu.
2) Projekt wykonawczy, opracowany przez mgr inż. Roberta Smreczyńskiego, z lutego 2024 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowana przez mgr inż. Roberta Smreczyńskiego, z kwietnia 2024 r.
4) Przedmiar robót.
5) Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 143334,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Wierch Spiski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach do SWZ, w szczególności:1) Załączniki do zgłoszenia robót znak: AB.6743.221.2024.BK z dnia 04 kwietnia -2024 r., w tym zatwierdzony Projekt zagospodarowania terenu, opracowany przez Pana mgr inż. Jacka Zientarę z kwietnia 2024 r., wraz z Projektem architektoniczno - budowlanym oraz załącznikami, tj. decyzjami, uzgodnieniami, warunkami opiniami itp. oraz zaświadczeniem wydanym przez Starostę Tatrzańskiego o niewniesieniu sprzeciwu.
2) Projekt wykonawczy, opracowany przez mgr inż. Roberta Smreczyńskiego, z lutego 2024 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowana przez mgr inż. Roberta Smreczyńskiego, z lutego 2024 r.
4) Przedmiar robót.
5) Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 33919,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545562,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694004,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545562,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Gronik Beata Korzeniowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361597402
7.3.3) Ulica: Muchówka 36
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-406
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Budowlana "GRONIK" Korzeniowska Beata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Budowlana "GRONIK" Korzeniowska Beata
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545562,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94762,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159666,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94762,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelscy spółka jawna ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7360006830
7.3.3) Ulica: Oś. Za Torem 3
7.3.4) Miejscowość: Zaskale
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94762,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26281,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26389,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26281,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana Gronik Beata Korzeniowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361597402
7.3.3) Ulica: Muchówka 36
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-406
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Budowlana "GRONIK" Korzeniowska Beata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Budowlana "GRONIK" Korzeniowska Beata
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26281,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.