Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574789/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w tym sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ulicy Wiślanej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w tym sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ulicy Wiślanej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-668448f1-e013-44a2-a0db-a39ad83bbac1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - „Rozbudowa ulicy Wiślanej na odc. od ul. Rolniczej do ul. Brzegowej oraz ulicy Brzegowej na odcinku od ul. Wiślanej do ul. Krajobrazowej”zad. nr 2018/23.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w tym sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ulicy Wiślanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ulicy Wiślanej na odc. od ul. Rolniczej do ul. Brzegowej oraz ulicy Brzegowej na odcinku od ul. Wiślanej do ul. Krajobrazowej” - zadanie nr 2018/23.
2. Inwestor Zastępczy będzie prowadził nadzór inwestorski w specjalnościach:
a) drogowej,
b) sanitarnej,
c) gazowej,
d) energetycznej,
e) teletechnicznej.
Wszystkie osoby nadzorujące inwestycję powinny posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia budowlane.
Dodatkowo wymagani są pracownicy administracyjni do prowadzenia rozliczeń robót oraz korespondencji z Wykonawcą i mieszkańcami.
3. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy w szczególności:
1) prowadzenie nadzoru technicznego i finansowego nad robotami budowlanymi, egzekwowanie od Wykonawcy realizacji robót budowlanych zgodnie z umową na roboty budowlane, projektem budowlanym, decyzjami, uzgodnieniami, warunkami technicznymi i administracyjnymi opiniującymi realizację inwestycji, projektami wykonawczymi, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i w ramach planowanych kosztów,
2) kontrolowanie postępu robót i wszelkich związanych z tym działań podejmowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
3) zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej, harmonogramów robót i innych dokumentów, jakie zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, winny być przedkładane przez Wykonawcę robót budowlanych,
4) przeprowadzenie odbioru robót budowlanych wraz z rozliczeniem umowy na roboty budowlane.
5) sporządzanie sprawozdań dla Zamawiającego z postępu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzaprzeznaczyć na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353010,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- Modernizacja Orlika
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem termomodernizacji budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 w Warszawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zad. pn.: Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi remontu dróg na osiedlu Działki w Bartoszycach
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.