Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGLYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@radomsko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://radomsko.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b6cf1c0-b717-4f54-8fd3-ddc0067c00851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGLYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b6cf1c0-b717-4f54-8fd3-ddc0067c0085
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00295228/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Radomsku wraz z terenem przyległym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Tysiąclecia 3 wraz z terenem przyległym, na łącznej powierzchni: 8 597,2 m2
1.1 Zamówienie obejmuje:
- sprzątanie bieżące polegające na wykonywaniu codziennych czynności mających na celu utrzymane czystości w: pomieszczeniach biurowych i innych pomieszczeniach wewnętrznych, które mieszczą się w czterokondygnacyjnym budynku o powierzchni sprzątania 8 597,2 m2, w tym wykładziny dywanowe 286,4 m2, posadzki PCV 1.180,8 m2, posadzki ceramiczne 1 500,9 m2, wraz z terenem zewnętrznym, na który składają się drogi, dojazdy, parkingi, chodniki, powierzchnie dojść i innych utwardzonych o powierzchni 779,1 m2 , tereny zielone o powierzchni 4 850,00 m2 , a także dach do odśnieżania o powierzchni 1 488,2 m2 oraz mycie i odśnieżanie 99 paneli fotowoltaicznych.
1.2 sprzątanie okresowe polegające na wykonaniu prac okresowych tj. myciu okien i przeszkleń w budynku o powierzchni 1 700 m2, praniu maszynowym dywanów i mebli tapicerowanych, myciu opraw oświetleniowych, myciu kratek wentylacyjnych, maszynowym myciu posadzek twardych, sprzątaniu po remontach,
1.3 regularną dostawę na własny koszt środków czystości i środków higienicznych, dezynfekujących oraz narzędzi i urządzeń technicznych, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
4. Termin wykonania usługi: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. tj. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMINA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491615281
7.3.3) Ulica: UL. TROCHIMOWSKIEGO 11
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Brzezinach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomsku
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3915E odc. Masłowice-Krery i Wola Przerębska-granica powiatu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3914E odc. Góry Mokre -Żeleźnica
- Remont ul. Guławskiej w miejscowości Płoszów
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.