Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 9 szt licencji Diagnostics Pack oraz Tuning Pack wraz ze wsparciem dla oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 9 szt licencji Diagnostics Pack oraz Tuning Pack wraz ze wsparciem dla oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29dc0747-1b9d-4724-8724-3396b1e4815e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046172/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup 9 szt licencji Diagnostics Pack oraz Tuning Pack wraz ze wsparciem dla oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn opisane zostały pod linkiem:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help w następującym zakresie:
a) regulamin korzystania z Platformy zamówień publicznych Gminy Olsztyn,
b) instrukcja dla Wykonawcy,
c) help desk Platformy zamówień publicznych Gminy Olsztyn: hd@zeto.lublin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CIUWO.232.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) w ramach zamówienia podstawowego - dostawa licencji na oprogramowanie:
a) Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual, 9, Full Use;
b) Software Update License & Support 1 Year, 9, Full Use;
c) Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, 9, Full Use;
d) Software Update License & Support 1 Year, 9, Full Use;
(dalej jako „Oprogramowanie”) wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego asysty technicznej Standard Premier Support w okresie 12 miesięcy oraz zapewnienie przez Wykonawcę ciągłości świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego asysty technicznej Standard Premier Support w okresie 12 miesięcy posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania:
- Oracle Tuning Pack - Software Update License & Support 1 Year, 1, Full Use
- Oracle Diagnostics Pack - Software Update License & Support 1 Year, 1, Full Use
2) w ramach prawa opcji - zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego asysty technicznej Standard Premier Support w okresie kolejnych lat tj.:
a) 12.2025 – 12.2026
b) 12.2026 – 12.2027
z zachowaniem ciągłości wsparcia dla licencji wskazanych w niniejszym ustępie.
Szczegóły dot. skorzystania z prawa opcji zostały zawarte w § 1 ust. 1.2 wzoru umowy, która stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego asysty technicznej Standard Premier Support w okresie kolejnych lat tj.:a) 12.2025 – 12.2026
b) 12.2026 – 12.2027
z zachowaniem ciągłości wsparcia dla licencji wskazanych w par. 1 ust. 1.1 pkt 1) oraz pkt 2) wzoru umowy. Rozpoczęcie świadczenia asysty technicznej nastąpi bezpośrednio po upływie okresu, o którym mowa w par. 1 ust. 1.1. pkt 1) oraz z zachowaniem ust. 1.1 pkt 4) wzoru umowy. Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, z uwzględnieniem zasad i trybu opisanego poniżej:
a) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie nie później niż do 20.12.2024. Rozpoczęcie świadczenia usług asysty technicznej, w tym zakresie nastąpi bezpośrednio po upływie okresu, o którym mowa w par. 1 ust. 1.1. z zachowaniem ust. 1.1 pkt 4) wzoru umowy;
b) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży zamówienie w formie dokumentowej, za pomocą wiadomości e-mail, zawierającej dokument zamówienia w formie pisemnej, podpisanego przez Dyrektora Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna lub osobę przez niego upoważnioną;
c) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części.
d) Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
e) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert jest cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące wadium zawarto w SWZ (Rozdział XXI Wymagania dotyczące wadium)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa § 12 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, tj. maksymalnie trzech Wykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XXV niniejszej SWZ.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu odpowiednie dokumenty (w postaci elektronicznej) potwierdzające, zgodnie z zasadami stosowanymi przez producenta oprogramowania, fakt uzyskania przez Zamawiającego dostawy licencji oraz Asysty Technicznej Standard Premier na zasadach wymaganych umową oraz uprawniające do rozpoczęcia korzystania z Asysty Technicznej przez okres 12 miesięcy.W przypadku skorzystania z prawa opcji, termin realizacji zamówienia objętego opcją tj. zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego asysty technicznej Standard Premier Support nastąpi w okresie kolejnych lat tj.:
a) 12.2025 – 12.2026
b) 12.2026 – 12.2027
2. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy: Środki ochrony prawnej.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby wraz z dowodem uiszczenia wpisu.
5. Terminy na wniesienie odwołania wynosi 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Zakup 9 szt licencji Diagnostics Pack oraz Tuning Pack wraz ze wsparciem dla oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition
- Część I: 1. Przedłużenie rocznej subskrypcji... 2. Przedłużenie i rozszerzenie rocznej subskrypcji... 3. Dostawa rocznej subskrypcji... Część II: Dostawa rocznej subskrypcji...
- Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management i Confluence wraz z dodatkami lub oprogramowania równoważnego wraz z dodatkami na okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.