eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9



Og³oszenie z dnia 2024-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a8cfabb-2448-443c-93db-0ef67e712844

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00622886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030972/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.28 Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej nr 247 przy ul. Wrzeciono 9

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
1.2. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.3. Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
1.4. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1) W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
• Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark±
do z³o¿enia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
• Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub
Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy
(ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
• Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci
podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy (aplikacja dostêpna do pobrania z poziomu Systemu).
• Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Prawid³owo¶æ konfiguracji stanowiska do z³o¿enia oferty zaleca siê zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu
przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
2) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi
posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - (...)
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e informacje pkt 21 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.53.2024.AGO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. ,,Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9”.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególno¶ci:
1. Etap I
a) wykonanie inwentaryzacji budynku w zakresie niezbêdnym do opracowania Dokumentacji, z wykonaniem zestawieñ stolarki okiennej i drzwiowej,
w ilo¶ci 2 egzemplarzy;
b) wykonanie ekspertyzy technicznej budynku, w ilo¶ci 2 egzemplarzy;
c) wykonanie ekspertyzy w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej, w ilo¶ci 2 egzemplarzy;
d) wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, w ilo¶ci 2 egzemplarzy;

2. Etap II
a) pozyskanie mapy do celów projektowych, w ilo¶ci 1 egzemplarza;
b) wykonanie projektu budowlanego - projekt zagospodarowania dzia³ki, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, spe³niaj±cy wymagania rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotycz±cych dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518) w ilo¶ci 5 egzemplarzy;
c) opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty niezbêdne do do³±czenia do projektu budowlanego wynikaj±ce z przepisów odrêbnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ i innych dokumentów, w tym tych o których mowa w art. 33 ust.2 pkt. Prawa Budowlanego tj. za³±czniki projektu budowlanego wymagane do uzyskania pozwolenia na budowê dla Inwestycji, w tym uzgodnienie projektu u pe³nomocnika w Urzêdzie m.st. Warszawy do spraw dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ci±;
d) projekt budowlany powinien uwzglêdniaæ wykorzystanie odnawialnych ¼róde³ energii (OZE) zgodnie z przepisami dot. budynków publicznych i inne rozwi±zania proekologiczne z uzgodnieniem ich z Zamawiaj±cym;
e) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowê;

3. Etap III
a) wykonanie kompletnego projektu wykonawczego uzupe³niaj±cego i uszczegó³owiaj±cego projekt budowlany w zakresie i stopniu dok³adno¶ci niezbêdnym do sporz±dzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty w postêpowaniu o realizacjê Inwestycji i realizacjê robót, spe³niaj±cego wymagania rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) w ilo¶ci 3 egzemplarzy;
b) wykonanie projektu aran¿acji wnêtrz (wraz z zestawieniem wyposa¿enia) w ilo¶ci
2 egzemplarzy;
c) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie
z wymogami rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) w ilo¶ci 2 egzemplarze;
d) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego opracowanych zgodnie
z wymogami rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458) w ilo¶ci 2 egzemplarze.

4. Dokumentacjê dodatkowo nale¿y przekazaæ w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (na no¶niku CD lub DVD, w wersji edytowalnej .dwg i nieedytowalnej .pdf) umo¿liwiaj±cej umieszczenie ca³ej dokumentacji, jako za³±cznika do SWZ na stronie internetowej i jej pobranie przez Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dokumentacja zostanie poprawiona przez Wykonawcê w przypadku zmiany przepisów lub zg³oszenia zastrze¿eñ/zaleceñ do niej przez wszelkie organy lub inne podmioty, zarówno z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, na ka¿dym etapie postêpowania o uzyskiwanie pozwolenia na budowê – bez dodatkowego wynagrodzenia.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zg³oszenia zastrze¿eñ/zaleceñ, zmian lub modyfikacji do Dokumentacji wniesionych na etapie procesu projektowego.
7. Lokalizacja projektowanej inwestycji: dzia³ka nr 121/1, 121/2 z obrêbu 7-07-02, ul. Wrzeciono 24
w Warszawie.
8. Wykonawca uzyska wszystkie niezbêdne opinie, mapy, uzgodnienia i decyzje wymagane przepisami szczególnymi, a tak¿e inne materia³y i opracowania konieczne do sporz±dzenia Dokumentacji, w³asnym staraniem i na swój koszt.
9. Rozwi±zania zastosowane w Dokumentacji musz± byæ zgodne przepisami prawa w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami, w szczególno¶ci zgodne z ustaw± z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, a tak¿e zgodne z Zarz±dzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Sto³ecznego Warszawy z dnia 23 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta sto³ecznego Warszawy dostêpnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzglêdnieniem osób o ograniczonej mobilno¶ci i percepcji, zwanym dalej „zarz±dzeniem”, zmienionym Zarz±dzeniem nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r., zmienionym Zarz±dzeniem nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r. oraz Zarz±dzeniem nr 1783/2022 z dnia 1 grudnia 2022 r. wraz z jego za³±cznikami: „Standardy dostêpno¶ci dla miasta sto³ecznego Warszawy” zwanymi dalej „Standardami dostêpno¶ci”, stanowi±cymi za³±cznik nr 1 do zarz±dzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mie¶cie sto³ecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowi±cymi za³±cznik nr 2 do zarz±dzenia.
10. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do jej tre¶ci – stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami – stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ;
3) Koncepcja Programowo-Przestrzenna – stanowi±ca Za³±cznik nr 10 do SWZ.
11. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany ³±cznie w okresie 11 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, lecz nie pó¼niej ni¿ do 10 grudnia 2025 r. , w tym z uwzglêdnieniem terminów po¶rednich:
1) Etap I – w terminie 2 miesiêcy od dnia zawarcia umowy;
2) Etap II – w terminie 8 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy,
3) Etap III – w terminie 11 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, lecz nie pó¼niej ni¿ do 10 grudnia 2025 r.
UWAGA:
data koñcowa przypadaj±ca na dzieñ 10.12.2025 r. bêdzie mia³a zastosowanie tylko w sytuacji, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po dniu 10.01.2025 r. i termin 11 miesiêcy nie bêdzie móg³ byæ dotrzymany. Podanie przez Zamawiaj±cego terminu realizacji zamówienia w miesi±cach z równoczesnym obwarowaniem go dat± 10.12.2025 r. wynika z faktu, i¿ kwota zabezpieczona na realizacjê przedmiotowego zadania zosta³a uwzglêdniona w bud¿ecie na rok 2025 i brak jest mo¿liwo¶ci na chwilê obecn± do przeniesienia ¶rodków na rok bud¿etowy 2026

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej opisane kryteria.
3. Przy ocenie ofert warto¶æ wagowa wyra¿ona w procentach bêdzie wyra¿ona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryteriów
oceny ofert przyznane zostan± do 2 miejsca po przecinku (wed³ug zasad matematyki, to znaczy z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe g³ównego projektanta

4.3.6.) Waga: 30,0

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia za wady

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) dotycz±cej do¶wiadczenia
Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu - budynku u¿yteczno¶ci publicznej¹ o powierzchni ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 1 000 m2- dla której uzyskano prawomocne pozwolenie na budowê – obejmuj±cej wykonanie co najmniej projektu budowlanego (projektu zagospodarowania dzia³ki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
UWAGA
¹ pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek zgodnie z definicj± zawart± w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j.).

2) dotycz±cej osób zdolnych do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów - w zakresie niezbêdnym do projektowania:
a) co najmniej 1 osob± (g³ówny projektant) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej, posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe, tj. która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³a w sposób nale¿yty co najmniej jedn± dokumentacjê projektow± budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu - budynku u¿yteczno¶ci publicznej¹ (¹ pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek zgodnie z definicj± zawart± w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j.)) o powierzchni ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 1 000 m2- dla której uzyskano prawomocne pozwolenie na budowê – obejmuj±cej wykonanie co najmniej projektu zagospodarowania dzia³ki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, oraz
b) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, oraz
c) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, oraz
d) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz
e) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych.
5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy sk³adaj± wraz z Ofert± o¶wiadczenie (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ), z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wraz z Ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
o¶wiadczenie (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ na poni¿szych zasadach:
a) sk³ada Wykonawca;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców;
c) w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
1. Wykazu us³ug (sporz±dzonego wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy,
2. Wykazu osób (sporz±dzonego wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy sk³adaj± wraz z Ofert± o¶wiadczenie (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ), z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie z art. 125 ust.1 ustawy sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców. O¶wiadczenie te potwierdza wstêpnie brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z tych Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 PZP, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian terminu realizacji umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia Przedmiotu Umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
2) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
4) Je¿eli wskutek okoliczno¶ci si³y wy¿szej Strona nie bêdzie mog³a wykonywaæ swoich obowi±zków umownych, a przeszkoda ma charakter czasowy, realizacja zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy ulega przesuniêciu o okres trwania przeszkody.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wykazanych w wykazie osób pod warunkiem, ¿e bêd± one spe³nia³y wymogi zapisów niniejszej Umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e nastêpuj±ce zmiany:
1) zmiana osób, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a-e Umowy, z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrze¿eniem, ¿e osoba ta musi spe³niaæ wymagania zawarte w Specyfikacji warunków zamówienia;
2) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3) zmiana sposobu dostarczania faktur wynikaj±ca z konieczno¶ci dostosowania do wymogów wewnêtrznych lub organizacyjnych Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
- w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507).
2. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
• Aneta Go³êbiewska - G³ówny specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.