eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłówczyceSporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce - drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce - drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8

1.5.2.) Miejscowość: Główczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598116018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/glowczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce - drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305c2557-4123-4f91-b139-393b1c8fcb5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045544/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce - drugie postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 312333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce. Obszar opracowania obejmuje teren całej Gminy w jej granicach administracyjnych o powierzchni ewidencyjnej: 32 210 ha (powierzchnia geodezyjna: 32 228 ha).
2. Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
2) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
3) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Główczyce uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
4) przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy wymaganych ustawą,
5) wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
6) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne) w formie zgodnej z przepisami,
7) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
8) udział w posiedzeniach Powiatowej Komisji Urbanistyczno-architektonicznej w Słupsku,
9) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
10) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. Udział w spotkaniach otwartych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
11) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
12) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy uchwalającej plan ogólny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

2. Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.11.2024 r nie wpłynęła żadna oferta. W związku
z powyższym wypełniła się przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 1 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.