Og³oszenie z dnia 2024-11-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00498325/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00511415/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00518364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00522640/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2025/BZP 00018890/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ulicy Czeremchy w Granicy wraz z odwodnieniem na terenie gminy Micha³owice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d5fe79a-2b21-4be3-8c2a-7ed72b98e7e11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa ulicy Czeremchy w Granicy wraz z odwodnieniem na terenie gminy Micha³owice"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d5fe79a-2b21-4be3-8c2a-7ed72b98e7e1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00622898
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.19 Przebudowa ul. Czeremchy w Granicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00498325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie ulicy Czeremchy w Granicy wraz z infrastruktur± towarzysz±c± na terenie gminy Micha³owice.
2. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizuj±cy Przedmiot zamówienia bêdzie zobowi±zany wykonaæ m.in.:
1) w bran¿y drogowej: budowê jezdni drogi ulicy Czeremchy o szeroko¶ci ok. 5,50 m wraz z podbudow±,
2) w bran¿y sanitarnej: budowê sieci kanalizacji deszczowej wraz infrastruktur± towarzysz±c±.
3. Pe³en zakres Przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiaj±cy okre¶li³ w nastêpuj±cych dokumentach:
1) Przedmiarze, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) Dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 9 do SWZ
4. Wykonawca realizuj±cy Przedmiot zamówienia bêdzie tak¿e zobowi±zany do:
1) realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na Przedmiot zamówienia, kompleksowo zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji projektowej;
2) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
3) wykonania dokumentacji powykonawczej - kompletowanej przez Wykonawcê sukcesywnie, zgodnie z postêpem prac i musi byæ dostêpna do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
W sk³ad dokumentacji powykonawczej wchodz± m.in. projekty powykonawcze, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wprowadzona do zasobów i potwierdzona przez w³a¶ciwy organ wraz z o¶wiadczeniem geodety o tre¶ci okre¶lonej w przepisach prawa budowlanego w 3 egz., sprawozdania (operat) z badañ zagêszczeñ gruntów, protoko³y odbioru dróg dokonanych przez ich zarz±dcê, protoko³y od gestorów sieci, którym nale¿a³o powierzyæ nadzór nad wykonaniem robót, protoko³y pomiarów, badañ i sprawdzeñ, atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w Polsce, wype³niony Dziennik budowy, o¶wiadczenie kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania Przedmiotu zamówienia z dokumentacj± projektow± oraz inne dokumenty dotycz±ce Przedmiotu zamówienia wykonanego przez Wykonawcê, niezbêdne do dopuszczenia Przedmiotu zamówienia do u¿ytkowania. Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna zostaæ przekazana Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê wraz ze zg³oszeniem przez Wykonawcê zakoñczenia realizacji Przedmiotu zamówienia. Koszty zwi±zane z opracowaniem przez Wykonawcê dokumentacji powykonawczej powinny zostaæ zawarte w wynagrodzeniu okre¶lonym w ofercie Wykonawcy. Dokumentacja powykonawcza powinna zostaæ przekazana w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej;
4) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji;
5) powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
6) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
7) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
8) wykonania rêcznego na odcinkach niedostêpnych dla sprzêtu mechanicznego i/lub bez fizycznej i technicznej mo¿liwo¶ci zastosowania sprzêtu wspomagaj±cego pracê ludzk±;
9) zabezpieczenia wszystkich drzew, krzewów oraz ro¶lin wieloletnich (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej na terenie prowadzonych prac – zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego w tym zakresie;
10) odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz usuniêcia uszkodzonych ro¶lin
i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni/Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, na swój koszt;
11) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
12) wykonania robót zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.;
13) ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego, tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587). Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz SST.
7. Wykonawca zobowi±zany jest, na ¿±danie Zamawiaj±cego, okazaæ niezbêdne atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów.
8. Wykonawca podczas wykonywania robót jest zobowi±zany zapewniæ przestrzeganie przepisów oraz zasad w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy, bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz ochrony przeciwpo¿arowej przez osoby przebywaj±ce na terenie prowadzonych robót.
9. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci wykonanie i utrzymanie na w³asny koszt wszelkich zabezpieczeñ i urz±dzeñ niezbêdnych w powy¿szym celu.
10. Wykonawca zrealizuje Przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w SST i zakresem rzeczowym, ujêtym w Przedmiarze stanowi±cymi za³±czniki do SWZ.
11. Roboty, które sk³adaj± siê na Przedmiot zamówienia, bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym, wiêc Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do powiadomienia w³a¶cicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Nale¿y wyegzekwowaæ od w³a¶cicieli sieci oznaczenie wszystkich urz±dzeñ znajduj±cych siê w zasiêgu objêtego robotami. Wykonawca zobowi±zany jest do regulacji odkrytych urz±dzeñ do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu
z w³a¶cicielami urz±dzeñ.
12. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w pasie drogowym, Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznej ich naprawy na koszt w³asny oraz powiadomienia o uszkodzeniu w³a¶ciciela urz±dzenia.
13. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania i nieuszkadzania oznaczeñ geodezyjnych,
a w przypadku jakiegokolwiek ich naruszenia zobowi±zany bêdzie odtworzyæ znaki geodezyjne
w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
14. Wykonawca jest zobowi±zany chroniæ przed uszkodzeniem lub kradzie¿± wykonane przez siebie roboty i materia³y przeznaczone do wykonania robót, do dnia odbioru koñcowego robót, z wy³±czeniem wykonanych robót przyjêtych przez Zamawiaj±cego do u¿ytkowania.
15. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
16. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
17. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt i zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
18. Wykonawca realizuj±cy Przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy oraz przed rozpoczêciem robót uzyska stosowne decyzje administracyjne oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
19. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
20. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji Przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego.
21. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas wykonywania robót objêtych Przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy Gmina Micha³owice dzia³aj±c na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp zawiadamia, ¿e postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzone w trybie podstawowym (bez przeprowadzenia negocjacji), o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 873300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1198192,16 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Ba³tyckiej wraz z budow±/przebudow± kanalizacji deszczowej - ETAP I
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI PO¯ARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRA¯NICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.