Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przychodni lekarskiej w m. Bieganów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 683911440
1.5.8.) Numer faksu: 684113769
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4812a2fb-2b56-4b2a-8062-b9dabfb5d0b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przychodni lekarskiej w m. Bieganów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4812a2fb-2b56-4b2a-8062-b9dabfb5d0b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041848/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja przychodni lekarskiej w Bieganowie na potrzeby dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150193,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji przychodni lekarskiej w miejscowości Bieganów – (Bieganów 11, 69-108 Cybinka) na działce nr ewid. 98/18 – obręb ewid. 2 – Grzmiąca, jednostka ewid. Cybinka – obszar wiejski
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) wykonanie następujących prac demontażowych i rozbiórkowych
a) demontaż umywalek, baterii umywalkowych, ustępów,
b) demontaż podejść dopływowych i odpływowych oraz zaworu czerpalnego,
c) demontaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV i rurociągów Cu,
d) rozbiórka ścian z cegieł na zaprawie cementowej oraz z płyt gipsowo – kartonowych,
e) rozebranie wykładziny ściennej z płytek oraz posadzek z płytek,
f) ługowanie farby olejnej,
g) wykucie z muru ościeżnic stalowych i stolarki okiennej,
h) rozbiórka barierki,
2) wykonanie następujących prac dot. instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej:
a) wykucie bruzd w podłożu betonowym oraz ceglanym,
b) rozprowadzenie rur kanalizacyjnych PVC i wodociągowych PE,
c) wykonanie podejść odpływowych i dopływowych,
d) montaż armatury łazienkowej: pisuaru z zaworem spłukującym, umywalek z syfonem, ustępów pojedynczych, baterii umywalkowych
3) wykonanie następujących prac dot. ścian, posadzek i sufitów:
a) wykonanie ścian działowych z siporeksów gr. 12 cm oraz ścian betonowych gr. 25 cm,
b) zamurowanie otworów okiennych w ścianie,
c) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach,
d) wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych gr. 3 mm na ścianach na podłożu z tynku,
e) ułożenie płytek glazurowanych – do wysokości 2,00 m od poziomu posadzki,
f) dwukrotne malowanie ścian farbami akrylowymi – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
g) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej o gr. 20 mm z zatarciem na gładko,
h) wykonanie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych,
i) wykonanie cokolików z płytek gresowych,
j) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi sufitów – kolor biały
4) wykonanie następujących prac dot. montażu stolarki okiennej i drzwiowej:
a) ułożenie nadproży drzwiowych typu L-19 dł. 120 cm,
b) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
c) montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych PCV wraz z ościeżnicą,
d) montaż okna PCV,
e) montaż parapetu wewnętrznego z PCV,
f) montaż parapetu zewnętrznego aluminiowego,
g) obróbka ościeży (tynkowanie, gładź gipsowa),
5) wykonanie prac montażowych: montaż uchwytów dla niepełnosprawnych w łazienkach, montaż barierki ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo,
6) budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie),
6) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
7) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno-budowlany z częścią rysunkową,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210411,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981632155
7.3.3) Ulica: Białkowska 2C
7.3.4) Miejscowość: Cybinka
7.3.5) Kod pocztowy: 69-108
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.