Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00549861/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510835098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 65
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-175
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzpkancelaria@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatolsztynski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90e5d0c2-0034-41a4-b39a-e0c31b5bce401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e5d0c2-0034-41a4-b39a-e0c31b5bce40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00443951/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych w ramach projektu realizowanego przez PCPR w Olsztynie pn..: PIECZA ZASTĘPCZA W POWIECIE OLSZTYŃSKIM. PROFESJA Z MISJĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” na lata 2024 – 2028, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ŚR.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31970,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - diagnozy płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD - 15 diagnozSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 12924,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - diagnozy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) – 8 diagnozSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 8506,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - diagnozy afazji – 4 diagnozySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 880 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - diagnozy spektrum autyzmu (ASD) – 3 diagnozySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 7204,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - diagnozy zespołu Aspergera– 3 diagnozySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 1752,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI) – 3 diagnozySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 407 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - diagnozy logopedyczne– 3 diagnozySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 294,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych oraz dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałymi na terenie Gminy Koronowo w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.