eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510835098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 65

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-175

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzpkancelaria@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatolsztynski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90e5d0c2-0034-41a4-b39a-e0c31b5bce40

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e5d0c2-0034-41a4-b39a-e0c31b5bce40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00443951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych w ramach projektu realizowanego przez PCPR w Olsztynie pn..: PIECZA ZASTĘPCZA W POWIECIE OLSZTYŃSKIM. PROFESJA Z MISJĄ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” na lata 2024 – 2028, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530237

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ŚR.261.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31970,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - diagnozy płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD - 15 diagnoz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 12924,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - diagnozy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) – 8 diagnoz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 8506,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - diagnozy afazji – 4 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 880 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - diagnozy spektrum autyzmu (ASD) – 3 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 7204,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - diagnozy zespołu Aspergera– 3 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 1752,66 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI) – 3 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 407 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - diagnozy logopedyczne– 3 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1
do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 294,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 22.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.