Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485231/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00494928/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i sukcesywna dostawa posiłków do szkół dla dzieci uczęszczających do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Siemkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminasiemkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i sukcesywna dostawa posiłków do szkół dla dzieci uczęszczających do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Siemkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-687d29fc-e9a4-4cfb-be86-01f06b7f5d87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006884/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie i sukcesywna dostawa posiłków do szkół dla dzieci uczęszczających do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Siemkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRŚ.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i sukcesywna dostawa posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej w Radoszewicach, ul. Niemojewskich 1B, 98-354 Siemkowice oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice.
2. Zamawiający szacuje, że z posiłku tj. obiadu jednodaniowego w roku szkolnym 2024/2025 będzie korzystać:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Radoszewicach,
• Porcja obiadowa – 73 dzieci dziennie
2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipniku,
• Porcja obiadowa – 40 dzieci dziennie
3. Posiłek będzie składał się z jednego dania gorącego. Zamawiający oczekuje przygotowania jednego gorącego posiłku w postaci:
1) 2 dni w tygodniu zupa z wkładką mięsną – 400 ml (podana z chlebem, makaronem ryżem lub ziemniakami)
2) 3 dni w tygodniu „drugie danie” z surówką o gramaturze nie mniejszej niż 450 g:
a) ziemniaki lub zamiennik (tj. ryż, makaron lub inne) – 200g.
b) mięso – 100 g;
c) surówka – 150 g.
d) Dopuszcza się również na drugie danie: pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety.
3) Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Majchrzak Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe" Podjadek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Bednarek Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo Usługowe "Podjadek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080015198
7.3.4) Miejscowość: Osjaków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201660,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-17 do 2025-06-26INNE PRZETARGI SIEMKOWICE
więcej: przetargi SIEMKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.