Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00615874/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2025/BZP 00035320/01 - Wynik z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 22
1.4.2.) Miejscowość: Puchaczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-013
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puchaczow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623308
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00615658
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1. Pojazdy ciężarowe – o DMC powyżej 12 ton, mocy silnika minimum 400 KM z napędem 6x6 z zamontowanym sprzętem do odśnieżania: pług sterowany co najmniej w dwóch pozycjach lewo-prawo oraz góra-dół – minimalna ilość 3 szt.
2. Koparko-ładowarka o pojemności łyżki powyżej 1,0 m3 – minimalna ilość 1 szt.
3. Spycharka gąsiennicowa o mocy minimum 150KM – minimalna ilość 1 szt.
4. Piaskarka (do usuwania śliskości) o DMC nie przekraczającej 12 ton – minimalna ilość 2 szt.
Po zmianie:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: co najmniej dwie usługi, w ramach której wykonano zimowe utrzymanie dróg lub odśnieżanie dróg lub usuwanie śliskości zimowej na drogach poprzez posypywanie, których wartość była nie mniejsza niż 120 000,00 zł brutto każda usługa
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1. Pojazdy ciężarowe – o DMC powyżej 12 ton, mocy silnika minimum 400 KM z napędem 6x6 z zamontowanym sprzętem do odśnieżania: pług sterowany co najmniej w dwóch pozycjach lewo-prawo oraz góra-dół – minimalna ilość 3 szt.
2. Koparko-ładowarka o pojemności łyżki powyżej 1,0 m3 – minimalna ilość 1 szt.
3. Spycharka gąsiennicowa o mocy minimum 150KM – minimalna ilość 1 szt.
4. Piaskarka (do usuwania śliskości) o DMC nie przekraczającej 12 ton – minimalna ilość 2 szt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ – w odniesieniu do warunku udziału określonego w pkt. 6.1.4 SWZ
Po zmianie:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4, a) SWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ – wykaz sprzętu w odniesieniu do warunku udziału określonego w pkt. 6.1.4 b) SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-05 10:00
Po zmianie:
2024-12-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-05 10:30
Po zmianie:
2024-12-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-03
Po zmianie:
2025-01-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.