eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA EKSTRUDERA



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA EKSTRUDERA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-435807f6-ad6d-4ff3-98fb-2622c5e2aab6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA EKSTRUDERA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-435807f6-ad6d-4ff3-98fb-2622c5e2aab6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/itpe/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekstrudera wyposażonego w układ dozowania i moduł intensywnego mieszania – do aglomerowania materiałów w tym: węgla, koksu, węgla drzewnego, materiałów proszkowych, odpadów z przeróbki mineralnej i metali.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowa stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ (zwana dalej „specyfikacją”).
3. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i oznakowanie CE zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się możliwość dostawy modułu intensywnego mieszania w formie zregenerowanej z zastrzeżeniem warunków gwarancyjnych wskazanych w pkt. 4.7.-4.11. poniżej.
4. Oferowane urządzenie powinno być urządzeniem seryjnym wytwarzanym według tego samego konstrukcyjnego wzoru wyrobu i być dostępne na rynku, od co najmniej 3 lat.
5. Dostarczone do Zamawiającego urządzenie musi być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport, dostawa wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacja na docelowym stanowisku oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne a także szkolenie pracowników, o którym mowa w pkt. 4.6 i 4.7. poniżej.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia użytkowników z zakresu obsługi urządzenia
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż w terminie określonym w pkt. 8 SWZ. Szkolenie odbędzie się po instalacji / uruchomieniu urządzenia i obejmować będzie minimum 2 osoby.
8. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenie (zestaw/komplet urządzeń) wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (odbiór urządzenia wraz z jego instalacją /uruchomieniem oraz przeprowadzonym szkoleniem).
9. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta.
10. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy lub u autoryzowanego przedstawiciela producenta przedmiotu zamówienia. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Serwis i naprawy gwarancyjne (robocizna i dojazd) oraz wymiana części wykonywane będą na koszt Wykonawcy.
11. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do zdiagnozowania usterki lub awarii.
12. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim.
13. Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami SWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
14. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
15. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
16. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego
w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
17. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
18. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
19. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
21. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
22. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handle Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871690272

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.