Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów znajdujących się w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A będących w trwałym zarządzie WIORiN i GIORiN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292647531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wapiennikowa 21A
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-112
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-kielce@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/swietokrzyskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdd25d04-519a-47a4-a8a4-68e675011c641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna obiektów znajdujących się w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A będących w trwałym zarządzie WIORiN i GIORiN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd25d04-519a-47a4-a8a4-68e675011c64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00361280/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna obiektów znajdujących się w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21A będących w trwałym zarządzie WIORiN i GIORiN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAD.272.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów będących w trwałym zarządzenie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach i Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie, zlokalizowanych w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21 A, przed:
a) kradzieżą z włamaniem z zewnątrz do chronionych obiektów,
b) kradzieżą zabezpieczonych i przekazanych do ochrony przedmiotów,
c) zniszczeniem powierzonych do ochrony przedmiotów,
d) wstępem na chroniony teren osób nieuprawnionych.
2. Wykonywaniu w trakcie dyżurów w uzgodnionym zakresie prac pielęgnacyjno- porządkowych polegających na:
a) podlewaniu upraw szklarniowych oraz w fitotronie zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
b) otwieranie i zamykanie wywietrzników szklarni,
c) zimowym utrzymywaniu placu parkingowego i chodników (odśnieżaniu chodników oraz parkingu wokół budynku po opadach śniegu, oraz posypywaniu piaskiem chodników i przejść).
Zamawiający zabezpiecza narzędzia do odśnieżania oraz piasek i sól, a także inny sprzęt do podlewania i wykonania prac pielęgnacyjno-porządkowych.
Powierzchnia parkingu, placu i chodników razem ok. 350 m2.
3. Ochrona obiektów objęta przedmiotem zamówienia wykonywana będzie przez 7 dni
w tygodniu, w tym:
a) od poniedziałku do piątku w godz. godz. 19:30 do godz. 7:30,
b) sobota, niedziela – całodobowo,
c) święta i dni ustawowo wolne od pracy traktowane jak sobota i niedziela.
Szacunkowa ilość godzin w 2025 r wynosi 5730.
4. W budynku brak jest zainstalowanego systemu kamer monitorujących.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i obowiązującej
u Zamawiającego instrukcji przeciwpożarowej oraz ponosił będzie odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez niego osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172702,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272919,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172702,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260056714
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 10
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172702,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługa ochrony Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.