Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528478/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Polanów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94)318-83-51/(94)318-83-29,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea70c44a-177f-41c8-8a7e-a16733bf8c1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Polanów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea70c44a-177f-41c8-8a7e-a16733bf8c1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.II.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Polanów”.
1. Zakres rzeczowy składa się na:
a)Wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej wraz z oceną istniejącego stanu zagospodarowania, analizę zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
b)Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
c)Przygotowanie zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, korespondencji, uzgodnień, wykazów, oraz innych dokumentów wymaganych w procedurze uchwalania Planu ogólnego zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz wydanych rozporządzeń m.in. z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie sposobu przygotowania projektu planu ogólnego gminy,
d)Wykonywania powyższych czynności w sytuacji ponowienia procedury planistycznej,
e)przygotowanie materiałów na konsultacje społeczne i współpraca z Gminna Komisją Urbanistyczną, prezentacja projektów i wizyty na sesji Rady miejskiej w Polanowie, z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego
f)Przygotowanie analiz, raportów, i wniosków w ramach strategicznej oceny odziaływania na środowisko,
g)Sporządzenie bilansu terenów oraz zapotrzebowania na zabudowę,
h)Analizę istniejącego sposobu zagospodarowania i użytkowania działek budowlanych oraz wskaźników dla zabudowy istniejącej,
i)Analizę zasadności wyznaczenia w planie ogólnym obszarów uzupełnienia zabudowy oraz ich wariantów,
j)Opracowanie projektu uchwały oraz załącznika graficznego wraz z uzasadnieniem w formie w formie danych przestrzennych dla planu ogólnego 67a ust. 3 pkt 1 i ust. 3a pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz formie papierowej
k)Stworzenie dokumentacji prac planistycznych dla Zamawiającego i w celu przedstawienia do zatwierdzenia Wojewodzie,
l)przeprowadzenie konsultacji społecznych wspólnie z Zamawiającym, materiałów, spotkań opisanych w art. 8i Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz propozycja rozpatrzenia wniosków oraz uwag do projektu planu ogólnego,
2. Zakres zamówienia obejmuje również Opracowanie Planu Ogólnego w szczególności:
a)Na podstawie zapisów uchwały Nr LXXV/456/23 Rady Miejskiej w Polanowie z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Polanów,
b)Powierzchni ogólnej 393 km2 z tego powierzchnia pokryta miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego wynosi około 341 ha,
c)W zakresie i na zasadach określonych przez przepisy prawa lub przez zamawiającego z wykorzystaniem i na podstawie materiałów analitycznych opracowanych w odpowiednich formatach elektronicznych oraz w odpowiedniej ilości egzemplarzy papierowych,
d)Z czynnym udziałem społeczeństwa opisanych w Rozdziale 1a ww. Ustawy „Partycypacja społeczna” oraz z czynnym udziałem Zamawiającego,
3.Zamawiający informuje, że;
a)Posiada system informacji przestrzennej w wersji podstawowej pod adresem: https://polanow.e-mapa.net/,
b)Posiada Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Polanów Uchwała Nr XXIII/119/16 Rady Miejskiej w Polanowie z dn. 28 kwietnia 2016r, wersja pdf oraz papierowa
c)Posiada Analizę zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta i Gminy Polanów z 2016 r.
d)Gmina nie posiada wyznaczonych obszarów zdegradowanych i obszarów rewitalizacji,
e)Posiada Strategię Rozwoju Miasta i Gminy Polanów na lata 2016-2025 została przyjęta Uchwałą Nr XXIX/142/16 Rady Miejskiej w Polanowie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159764,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314265,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159764,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REFUNDA Maciocha i Wspólnicy sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021493466
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 3H/36,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-659
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159764,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI POLANÓW
- "Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Polanów, od właścicieli wskazanych nieruchomości niezamieszkałych..."
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY ROKIETNICA
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Drwinia
- Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Pszczółki
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żytno oraz opracowania ekofizjograficznego.
- Sporządzenie planu ogólnego wraz z gminnym programem rewitalizacji i strategią rozwoju gminy Skomlin.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Gminie Byczyna dla terenów w zachodniej części gminy
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.