eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźMKP.4.2024.3 Pełnienie funkcji trenera podczas zajęć edukacyjnych z uczestnikami (uczniowie techników) realizowanych w ramach Projektu "Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MKP.4.2024.3 Pełnienie funkcji trenera podczas zajęć edukacyjnych z uczestnikami (uczniowie techników) realizowanych w ramach Projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lcdnikp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b59b9feb-dc02-4016-a496-245c3b4191dc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MKP.4.2024.3 Pełnienie funkcji trenera podczas zajęć edukacyjnych z uczestnikami (uczniowie techników) realizowanych w ramach Projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59b9feb-dc02-4016-a496-245c3b4191dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00514636/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zajęcia szkoleniowe w ramach projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja druga”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja druga”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MKP.4.2024.3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1) Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych przygotowujących do egzaminu kwalifikacyjnego SEP.
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu przez osobę/-y posiadającą stosowne umiejętności i doświadczenie zajęć przygotowujących uczniów uczestniczących
w Projekcie do egzaminu państwowego pozwalającego na uzyskanie Świadectwa Kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji w ilości 24 godzin dydaktycznych (dla każdej grupy).
2.1.2. Zajęcia mają przygotować do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki. Przeprowadzenie egzaminów nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.
2.1.3. Program zajęć będzie podzielony na 3 moduły obejmujące następujący zakres tematyczny:
2.1.3.1. (MODUŁ 1) Instalacje i urządzenia elektryczne.
2.1.3.2. (MODUŁ 2) Zasady BHP przy instalacjach i urządzeniach elektrycznych.
2.1.3.3. (MODUŁ 3) Ochrona obsługi, urządzeń i instalacji przed skutkami działania prądu elektrycznego.
2.1.4. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.1.4.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 24 godziny dydaktyczne w każdej z Edycji (3) w każdej grupie (3 grupy na Edycję). Razem: 216 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 72 godzin w każdej z Edycji.
2.1.5. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
 Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do stycznia 2025 r.,
 Edycja II, trwa w okresie od kwietnia 2025 r. do czerwca 2025 r.,
 Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do stycznia 2026 r.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2) Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych przygotowujących do egzaminu Siemens Certified Mechatronic Systems Assistant (SCMSA).
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń, które przygotują uczestników projektu do zdania egzaminu Siemens Certified Mechatronic Systems Assistant. Tematyka zajęć musi być zgodna z międzynarodowym programem potwierdzającym umiejętności z zakresu przemysłowych systemów mechatronicznych Siemens Mechatronic Systems Certification (SMSCP). Nacisk podczas zajęć położony będzie na zdobycie praktycznych umiejętności w oparciu o aktualną wiedzę o współczesnych systemach mechatronicznych.
2.2.2. Program zajęć będzie podzielony na 4 moduły obejmujące następujący zakres tematyczny:
2.2.2.1. (MODUŁ 1) Komponenty elektryczne stosowane w urządzeniach mechatronicznych.
2.2.2.2. (MODUŁ 2) Zajęcia edukacyjne Układy mechaniczne i napędy elektryczne.
2.2.2.3. (MODUŁ 3) Elektropneumatyczne i hydrauliczne obwody sterowania.
2.2.2.4. (MODUŁ 4) Zajęcia edukacyjne Podstawy układów cyfrowych i sterowniki PLC.
2.2.3. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.2.3.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 45 godzin dydaktycznych w każdym z Modułów (4) dla każdej grupy (3) w każdej z Edycji (3). Razem: 1620 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 540 godzin w każdej z Edycji.
2.2.3. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
 Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do czerwca 2025 r.,
 Edycja II, trwa w okresie od lutego 2025 r. do listopada 2025 r. (z wyłączeniem okresu wakacji, zgodnie z odpowiednimi zarządzeniami ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania),
 Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do czerwca 2026 r.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 243000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3) Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych – „Lean Manufacturing w przedsiębiorstwach działających w branży obejmującej obróbkę CNC”
2.3.1. Program zajęć obejmuje następujący zakres tematyczny:
− struktura zarządzania produkcją w przedsiębiorstwach działających w branży obróbki skrawaniem CNC ,
− wpływ struktury zarządzania produkcją na skuteczność i efektywność działania firmy,
− metody i narzędzia wykorzystywane do identyfikacji systemów produkcyjnych,
− standardy i procedury w trakcie planowania i kontroli systemów produkcyjnych
i usługowych,
− metody i techniki doskonalenia jakości,
− działalność proekologiczna dużych przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce.
2.3.2. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.3.2.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 24 godziny dydaktyczne w każdej z Edycji (3) w każdej grupie (3 grupy na Edycję). Razem: 216 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 72 godzin w każdej z Edycji.
2.3.3. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
 Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do stycznia 2025 r.,
 Edycja II, trwa w okresie od kwietnia 2025 r. do czerwca 2025 r.,
 Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do stycznia 2026 r.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 34560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222

7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222

7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222

7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.