Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MKP.4.2024.3 Pełnienie funkcji trenera podczas zajęć edukacyjnych z uczestnikami (uczniowie techników) realizowanych w ramach Projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lcdnikp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b59b9feb-dc02-4016-a496-245c3b4191dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MKP.4.2024.3 Pełnienie funkcji trenera podczas zajęć edukacyjnych z uczestnikami (uczniowie techników) realizowanych w ramach Projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59b9feb-dc02-4016-a496-245c3b4191dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00514636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zajęcia szkoleniowe w ramach projektu „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja druga”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0. Edycja druga”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKP.4.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część 1) Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych przygotowujących do egzaminu kwalifikacyjnego SEP.2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu przez osobę/-y posiadającą stosowne umiejętności i doświadczenie zajęć przygotowujących uczniów uczestniczących
w Projekcie do egzaminu państwowego pozwalającego na uzyskanie Świadectwa Kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji w ilości 24 godzin dydaktycznych (dla każdej grupy).
2.1.2. Zajęcia mają przygotować do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki. Przeprowadzenie egzaminów nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.
2.1.3. Program zajęć będzie podzielony na 3 moduły obejmujące następujący zakres tematyczny:
2.1.3.1. (MODUŁ 1) Instalacje i urządzenia elektryczne.
2.1.3.2. (MODUŁ 2) Zasady BHP przy instalacjach i urządzeniach elektrycznych.
2.1.3.3. (MODUŁ 3) Ochrona obsługi, urządzeń i instalacji przed skutkami działania prądu elektrycznego.
2.1.4. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.1.4.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 24 godziny dydaktyczne w każdej z Edycji (3) w każdej grupie (3 grupy na Edycję). Razem: 216 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 72 godzin w każdej z Edycji.
2.1.5. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do stycznia 2025 r.,
Edycja II, trwa w okresie od kwietnia 2025 r. do czerwca 2025 r.,
Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do stycznia 2026 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część 2) Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych przygotowujących do egzaminu Siemens Certified Mechatronic Systems Assistant (SCMSA).2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń, które przygotują uczestników projektu do zdania egzaminu Siemens Certified Mechatronic Systems Assistant. Tematyka zajęć musi być zgodna z międzynarodowym programem potwierdzającym umiejętności z zakresu przemysłowych systemów mechatronicznych Siemens Mechatronic Systems Certification (SMSCP). Nacisk podczas zajęć położony będzie na zdobycie praktycznych umiejętności w oparciu o aktualną wiedzę o współczesnych systemach mechatronicznych.
2.2.2. Program zajęć będzie podzielony na 4 moduły obejmujące następujący zakres tematyczny:
2.2.2.1. (MODUŁ 1) Komponenty elektryczne stosowane w urządzeniach mechatronicznych.
2.2.2.2. (MODUŁ 2) Zajęcia edukacyjne Układy mechaniczne i napędy elektryczne.
2.2.2.3. (MODUŁ 3) Elektropneumatyczne i hydrauliczne obwody sterowania.
2.2.2.4. (MODUŁ 4) Zajęcia edukacyjne Podstawy układów cyfrowych i sterowniki PLC.
2.2.3. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.2.3.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 45 godzin dydaktycznych w każdym z Modułów (4) dla każdej grupy (3) w każdej z Edycji (3). Razem: 1620 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 540 godzin w każdej z Edycji.
2.2.3. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do czerwca 2025 r.,
Edycja II, trwa w okresie od lutego 2025 r. do listopada 2025 r. (z wyłączeniem okresu wakacji, zgodnie z odpowiednimi zarządzeniami ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania),
Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do czerwca 2026 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 243000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Część 3) Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych – „Lean Manufacturing w przedsiębiorstwach działających w branży obejmującej obróbkę CNC”2.3.1. Program zajęć obejmuje następujący zakres tematyczny:
− struktura zarządzania produkcją w przedsiębiorstwach działających w branży obróbki skrawaniem CNC ,
− wpływ struktury zarządzania produkcją na skuteczność i efektywność działania firmy,
− metody i narzędzia wykorzystywane do identyfikacji systemów produkcyjnych,
− standardy i procedury w trakcie planowania i kontroli systemów produkcyjnych
i usługowych,
− metody i techniki doskonalenia jakości,
− działalność proekologiczna dużych przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce.
2.3.2. Zaangażowanie dydaktyczne:
2.3.2.1. Zaangażowanie godzinowe po stronie trenera (osoby prowadzącej szkolenie) przewiduje się w wymiarze: 24 godziny dydaktyczne w każdej z Edycji (3) w każdej grupie (3 grupy na Edycję). Razem: 216 godzin dydaktycznych (maksymalnie)/ 72 godzin w każdej z Edycji.
2.3.3. Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza podział szkoleń na trzy edycje, według poniższego wyszczególnienia:
Edycja I, trwa w okresie od listopada 2024 r. do stycznia 2025 r.,
Edycja II, trwa w okresie od kwietnia 2025 r. do czerwca 2025 r.,
Edycja III, trwa w okresie od listopada 2025 r. do stycznia 2026 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 34560,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222
7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222
7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222
7.3.3) Ulica: Ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.