eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2024-11-29

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2b94aa2a-487f-4fbf-a209-b18b3afc5e62

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00623654

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035604/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b94aa2a-487f-4fbf-a209-b18b3afc5e62

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (nie dotyczy z³o¿enia
oferty)odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani do logowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
a) poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
b) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia tj. formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
2) Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w tym SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
3) Wszystkie wys³ane i odebrane wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4) Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê je jako za³±czniki.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniami opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. marsz. J. Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c., ul. Ró¿ana 13/3, 61-577 Poznañ, kontakt: tel. 792 304 042 / e-mail inspektor@rodo-krp.pl ;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe, po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez administratora;
6. obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje wykonawcy:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: ¶wiadczenie us³ug pocztowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Oborniki, ul. Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041),
2) rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. 2020 poz. 1026),
3) rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 474),
4) miêdzynarodowych przepisów pocztowych,
5) innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania oraz postanowieñ Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Przez przesy³ki bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe rejestrowane i nie rejestrowane, gdzie przesy³ka rejestrowana to przesy³ka przyjêta za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Format S, M i L):
a) zwyk³e ekonomiczne - przesy³ka listowa nie rejestrowana nie bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii,
b) zwyk³e priorytetowe - przesy³ka listowa nie rejestrowana bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii,
c) warto¶ciowe ekonomiczne (z zadeklarowan± warto¶ci±) – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii, za których utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci podanej przez Zamawiaj±cego warto¶ci przesy³ki,
d) polecone ekonomiczne - przesy³ka listowa rejestrowana, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
e) polecone priorytetowe - przesy³ka listowa rejestrowana bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem.
4. Potwierdzenie odbioru – jest to us³uga dodana do przesy³ek rejestrowanych polegaj±ca na dorêczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesy³ki przez adresata.
5. Przez przesy³ki rejestrowane bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki do 2.000 g zawieraj±ce rzecz przyjêt± w celu przemieszczenia i dorêczenia:
a) ekonomiczne – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - przesy³ki rejestrowane bêd±ce paczkami najszybszej kategorii,
6. Format S - to przesy³ka o masie max do 500 g i wymiarach: max 230 mm x 160 x mm x 20 mm – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm.
7. Format M - to przesy³ka o masie max do 1000 g i wymiarach: max 325 mm x 230 x mm x 20 mm – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
8. Format L - to przesy³ka o masie max do 2000 g, suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm.
9. Druk bezadresowy - to ulotka z informacj± pisemn± lub graficzn±, wykonana w wiêcej ni¿ w jednym egzemplarzu, przesy³ane bez danych identyfikuj±cych adresata (tj. nazwa i adres).
10. Zakres rzeczowo - ilo¶ciowy us³ugi – zestawienie:



Przesy³ki listowe, paczki i przesy³ki kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym.
Rodzaj przesy³ki Ilo¶æ
przesy³ka zwyk³a:
EKONOMICZNA:
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 6 000
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 28
FORMAT L FORMAT L
DO 2000 g suma wym. max 900 mm d³. max 600 mm 4
przesy³ka zwyk³a priorytetowa
PRIORYTET
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 30
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 10
FORMAT L FORMAT L
DO 2000 g suma wym. max 900 mm d³. max 600 mm 8
Przesy³ka za dowodem dorêczenia (ZPO)
EKONOMICZNA:
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 28 300
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 100
FORMAT L FORMAT L
DO 2000 g suma wym. max 900 mm d³. max 600 mm 5
Przesy³ka za dowodem dorêczenia (ZPO)
PRIORYTETOWA:
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 20
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 5
Przesy³ka polecona:
EKONOMICZNA:
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 20
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 10
FORMAT L FORMAT L
DO 2000 g suma wym. max 900 mm d³. max 600 mm 5
Przesy³ka polecona:
PRIORYTETOWA:
FORMAT S FORMAT S
DO 500 g max 230 mm X 160 mm X 20 mm 10
FORMAT M FORMAT M DO 1000 g max 325 mm X 230 mm X 20 mm 1
FORMAT L FORMAT L
DO 2000 g suma wym. max 900 mm d³. max 600 mm 1
Przesy³ka kurierska w opakowaniu firmowym Wykonawcy o masie do 1 kg z gwarancj± dostarczenia do drugiego dnia roboczego po dniu nadania (tradycyjna etykieta adresowa):
3
Przesy³ka zagraniczna (Europa):
POLECONA:
ponad 50 g do 100 g 50
ponad 100 g do 350 g 5
ponad 350 g do 500 g 1
za dowodem dorêczenia
ponad 50 g do 100 g 50
ponad 100 g do 350 g 1
ponad 350 g do 500 g 1
Paczka krajowa ekonomiczna:
Gabaryt A do 1 kg 140
od 1 kg do 2 kg 1
od 2 kg do 5 kg 5
Paczka zagraniczna (Niemcy):
EKONOMICZNA:
ponad 1 kg do 2 kg 3
ponad 2 kg do 3 kg 1
PRIORYTETOWA:
ponad 1 kg do 2 kg 2
ponad 2 kg do 3 kg 1
Przesy³ka bezadresowa (umowny termin dorêczenia do 7 dni roboczych po dniu nadaniu) :
ponad 5 g do 10 g 200
ponad 10 g do 20 g 200
ponad 20 g do 30 g 200
ponad 30 g do 40 g 200
ponad 40 g do 50g 200
Op³ata za zwrot przesy³ki (Format S 500 g):
polecona: 30
za dowodem dorêczenia (ZPO): 1 750
Op³ata za odbiór poczty z siedziby Zamawiaj±cego:
op³ata miesiêczna 12
Pozosta³e us³ugi nie wymienione powy¿ej:
Bud¿et Zamawiaj±cego (nie do wyceny). Przesy³ki op³acane zgodnie z obowi±zuj±cym cennikiem wykonawcy w dniu nadania/zwrotu przesy³ki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ bêd± us³ugi polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 30% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli:
1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
2) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych w ust. 2.
3) Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej dokonuje kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³am najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli takie warunki zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego ¶ledzenia rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego ¶ledzenia rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie zagranicznym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 IDW).
2. Wykaz innych dokumentów sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW).
2) Kosztorys ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 IDW).
3) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Do pe³nomocnictwa (oferty) powinny byæ za³±czone dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby podpisuj±ce pe³nomocnictwo s± uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu danego wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Dziale XIII ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 1).
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej, przez któr±, rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec,
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, w tym w szczególno¶ci ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT),
3) powstanie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniecie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
4) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi b±d¼ okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
5) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy,
6) zmiany jednostkowych cen us³ug pocztowych w poszczególnych pozycjach wpisanych przez wykonawcê w kosztorysie ofertowym (stanowi±cym za³±cznik do umowy) w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczalny przez Prawo pocztowe (zatwierdzonych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej).
2. Nie stanowi zmiany umowy zamiana ilo¶ci poszczególnych us³ug pocztowych z zastrze¿eniem, ¿e zamiana ta nie spowoduje podwy¿szenia wynagrodzenia ca³kowitego Wykonawcy.
3. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Zakazuje siê zmiany umowy, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.