Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00410382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00450027/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00481540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń poddasza budynku szkoły na cele dydaktyczne I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nakielski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. H. Dąbrowskiego 54
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 386 66 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nakielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9496491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń poddasza budynku szkoły na cele dydaktyczne I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0bf0c3-3538-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024052/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja pomieszczeń strychowych na cele dydaktyczne I LO im. S. Wyspiańskiego w Szubinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OWO.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją poddasza budynku szkoły na potrzeby edukacyjne. Planuje się przebudowę dotychczas nieużytkowanego poddasza i utworzenie sal lekcyjnych (w tym sali komputerowej), pomieszczeń pomocniczych oraz wykonanie niezbędnego zaplecza sanitarnego. Dodatkowo, w celu dostosowania obiektu do wymagań przepisów p.poż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami, budynek zostanie rozbudowany o windę (usytuowaną od strony sali gimnastycznej), umożliwiającą obsługę komunikacyjną kondygnacji od parteru do poddasza, oraz wyposażony platformę schodową. Wewnątrz zostanie wybudowana nowa klatka schodowa. W związku ze zmianami w zakresie układu komunikacyjnego, w budynku przewidziano przebudowę niektórych pomieszczeń, w tym hallu wejściowego. Projekt zakłada także przebudowę tarasu zewnętrznego z wykonaniem nowego wejścia z łącznika do sali gimnastycznej. Zaplanowano budowę nowych oraz przebudowę istniejących instalacji sanitarnych, elektrycznych, oświetlenia i niskoprądowych oraz wentylacji. W ramach realizacji tego etapu inwestycji, zamawiający nie przewiduje kompleksowej termomodernizacji obiektu, obejmującej docieplenie ścian i wymianę okien, za wyjątkiem wymiany instalacji c.o. (z dociepleniem wnęk za kaloryferami). W części pomieszczeń planowana jest wymiana podłóg i posadzek a w innych renowacja istniejących (parkiet). Planuje się kompleksowe malowanie wewnątrz obiektu. Wykonawca w ramach zadania jest zobligowany do wykonania tymczasowych (na okres realizacji niezbędnych robót) pomieszczeń lekcyjnych (4 pomieszczenia) w sali gimnastycznej poprzez wydzielenie ich za pomocą lekkich, mobilnych, przenośnych ścianek działowych wraz z zabezpieczeniem wykładziną nawierzchni sportowej sali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt budowlany i techniczny, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca przy realizacji zadania musi uwzględnić, że budynek szkoły będzie cały czas użytkowany i a harmonogram wykonania robót musi zostać uzgodniony z zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo a zamawiający nie wyklucza ujęcia w wycenie innych robót, których wykonanie wykonawca uzna za niezbędne do prawidłowej realizacji zadania.
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn. Adaptacja strychu I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie na cele edukacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5226028,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5226028,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5226028,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wezambud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5621808698
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 37A
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawę i montaż windy wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy. Nazwa podwykonawcy nie była znana na moment składania oferty.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5226028,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Modernizacja elewacji I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.