Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619061/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Budowlanych 59
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623871
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00619061
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
1) określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. przesłanek.
3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:
a) zdolność techniczna lub zawodowa:
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
co najmniej dwie usługi utrzymania serwisowego automatów biletowych zasilanych z sieci elektroenergetycznej, trwających nieprzerwanie co najmniej rok i polegających na usuwaniu błędów (wad) ww. automatów. Utrzymywane w ramach usług automaty biletowe zasilane z sieci elektroenergetycznej musiały być objęte w okresie utrzymania serwisowego systemem (aplikacją) do zarządzania i monitorowania pracy automatów przez osoby obsługujące automaty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj.:
- co najmniej dwoma osobami posiadającymi ukończone szkolenie, potwierdzenie aktualnym i ważnym certyfikatem z zakresu Payment Application Data Security Standard (PA-DSS) czytników kart płatniczych
- co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392 ) uprawniające do eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i czynności kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
- co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie koordynacji realizowania co najmniej jednej usługi trwającej co najmniej 12 miesięcy, polegającej na utrzymaniu w sprawności technicznej urządzeń posiadających zasilanie z sieci 230V, montowanych w sposób rozproszony na obszarze zabudowy zurbanizowanej śródmiejskiej, połączonych we wspólny system zarządzający, w ilości urządzeń dla jednej wspólnej instalacji minimum 10 szt.
Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych wymagań przez jedną osobę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek może być spełniony łącznie.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
1) określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. przesłanek.
3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:
a) zdolność techniczna lub zawodowa:
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
co najmniej dwie usługi utrzymania serwisowego automatów biletowych zasilanych z sieci elektroenergetycznej, trwających nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy i polegających na usuwaniu błędów (wad) ww. automatów. Utrzymywane w ramach usług automaty biletowe zasilane z sieci elektroenergetycznej musiały być objęte w okresie utrzymania serwisowego systemem (aplikacją) do zarządzania i monitorowania pracy automatów przez osoby obsługujące automaty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj.:
- co najmniej dwoma osobami posiadającymi ukończone szkolenie, potwierdzenie aktualnym i ważnym certyfikatem z zakresu Payment Application Data Security Standard (PA-DSS) czytników kart płatniczych
- co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392 ) uprawniające do eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i czynności kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
- co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie koordynacji realizowania co najmniej jednej usługi trwającej co najmniej 12 miesięcy, polegającej na utrzymaniu w sprawności technicznej urządzeń posiadających zasilanie z sieci 230V, montowanych w sposób rozproszony na obszarze zabudowy zurbanizowanej śródmiejskiej, połączonych we wspólny system zarządzający, w ilości urządzeń dla jednej wspólnej instalacji minimum 10 szt.
Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych wymagań przez jedną osobę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek może być spełniony łącznie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-06 08:00
Po zmianie:
2024-12-09 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-06 08:05
Po zmianie:
2024-12-09 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-04
Po zmianie:
2025-01-07
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bukowej 27/5 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studentów (USOS)
- Część I: 1. Przedłużenie rocznej subskrypcji... 2. Przedłużenie i rozszerzenie rocznej subskrypcji... 3. Dostawa rocznej subskrypcji... Część II: Dostawa rocznej subskrypcji...
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Integracja TOPSOR z HIS
- Dostawa subskrypcji oprogramowania EDR wykorzystującego sztuczną inteligencję
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.