Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485144/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Budzyń
(wymiana opraw nieenergooszczędnych na lampy LED)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Budzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;
1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c785b46b-c1c6-4e7a-9053-9adbdf0b24551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Budzyń(wymiana opraw nieenergooszczędnych na lampy LED)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c785b46b-c1c6-4e7a-9053-9adbdf0b2455
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Budzyń (wymiana opraw nieenergooszczędnych na lampy LED)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 943616,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Budzyń - na infrastrukturze stanowiącej własność Gminy Budzyń.Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) demontaż 131 szt. istniejących opraw,
2) dostawę opraw oświetleniowych typu LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac robót w liczbie 131 szt., o parametrach zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz wytycznymi programu ,,Rozświetlamy Polskę", a w szczególności: Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC +, ZD4i, obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej,
3) instalację dostarczonych opraw na konstrukcjach słupowych,
4) wykonanie pomiarów elektrycznych przy wymienionych oprawach,
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,
6) wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane, o ile jest to konieczne z tytułu zajęcia pasa drogowego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
Opis przedmiotu zmówienia,
Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót,
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR),
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 1).
-Załączony kosztorys ofertowy/ przedmiar robót służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 259954,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Budzyń - na infrastrukturze stanowiącej własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) demontaż 442 szt. istniejących opraw,
2) dostawę opraw oświetleniowych typu LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac robót w liczbie 442 szt., o parametrach zgodnych z załączoną dokumentacją dla części nr 2 oraz wytycznymi programu ,,Rozświetlamy Polskę", a w szczególności: Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC +, ZD4i, obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej,
3) instalację dostarczonych opraw na konstrukcjach słupowych
4) wykonanie stosownych pomiarów,
5) wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli
są wymagane, o ile jest to konieczne z tytułu zajęcia pasa drogowego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał potwierdzone przez Enea Oświetlenie
Sp. z o.o. zezwolenie do prac na sieci oświetleniowej Enea Oświetlenie Sp. z o.o. oraz zezwolenie -zgodę na montaż na terenie Gminy Budzyń opraw na urządzeniach należących do Enea Oświetlenie Sp. z o.o.
Wykonawca na wezwanie zobowiązany będzie przedstawić w/w dokumenty Zamawiającemu.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
Dokumentacja techniczna,
Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót,
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR),
Uwaga:
- Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z przewidzianych zadań przedmiotu zamówienia i stanowią Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (folder o nazwie Część nr 2).
-Załączony kosztorys ofertowy/ przedmiar robót służy wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 683662,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142109,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329268,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273231,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K Power Karol Ignasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 302134400
7.3.3) Ulica: Topazowej 2
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273231,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513030,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 811084325
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace montażowe, EL-SERWIS sp.j. Czarnecki Łukasik ul. Żwirowa 9, Piłą
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1522K w Nowej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.