eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinWykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na dwie części:



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych
i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na dwie części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych
i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na dwie części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d57bc78f-29b1-48d7-87a8-31058c04944c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344169,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie w podziale na dwie części:
Część nr 1 - pomiary instalacji w SOI Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna
Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych w części 1,2 Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).

2. Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów, w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część nr 1 - SOI Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna

 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie) 10 706 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  3 884 szt.
 Pomiar Ri – 230V  3 481 szt.
 Pomiar Ri – 400V  1 350 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  1 068 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  250 szt.
Razem 20 739 pomiarów w 350 obiektach.

3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) przedmiar, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
2) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
3) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 207852,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w SOI: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie w podziale na dwie części:

Część nr 2 - pomiary instalacji w SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie.

Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).

W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych w części 1,2 Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Wędrzynie, Międzyrzeczu, Skwierzynie, Czerwieńsku, Sulechowie, Krośnie Odrzańskim).

2. Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów, w rozbiciu na poszczególne garnizony:

Część nr 2 - SOI Czerwieńsk, Sulechów, Krosno Odrzańskie

 Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie)  8 609 szt.
 Pomiary różnicowoprądowe  1 004 szt.
 Pomiar Ri – 230V  2 725 szt.
 Pomiar Ri – 400V  691 szt.
 Pomiar instalacji odgromowej Ru  276 szt.
 Pomiar Ru – ZK - PEN  408 szt.
Razem 13 713 pomiarów w 283 obiektach.

3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) przedmiar, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
2) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
3) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 136316,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165553,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484670,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165553,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Serwis TYMEX Marlena Jaruta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730771387

7.3.3) Ulica: Międzyrzecz - Wybudowanie 106

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165553,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115934,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320472,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115934,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klinika Nowych Technologii Energetyki Środowiskowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291809179

7.3.3) Ulica: Rozłogi 12 lok. 52

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115934,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.