eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@artmuseum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://artmuseum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-851c6e3e-d79b-4989-8d6d-1fd56a80e663

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSN/41/PU/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowej, realizacji prac
budowlanych i instalacyjnych związanych z planowaną nową aranżacją oraz dostawie części
wyposażenia i sprzętu w zakresie:
• Zmiana aranżacji (układu pomieszczeń) części zaplecza socjalnego, biurowego oraz
zaplecza w celu dostosowania do nowych potrzeb użytkownika
• Wydzielenie z sali głównej pomieszczeń technicznych
• Zmiana wykończenia posadzki w sali głównej na posadzkę drewnianą
• Wykonanie dodatkowych ustrojów akustycznych oraz montaż elementów stałej
zabudowy (regały wysokiego składowania; wydzielenia przestrzeni technicznych)
• Zmiana systemu wentylacji w celu ograniczenia zużycia energii oraz w celu
dostosowania do nowych potrzeb użytkownika
• Dostosowanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz przyłącza
elektroenergetycznego do potrzeb użytkownika
• Remont elewacji (wymiana i uszczelnienie uszkodzonych płyt wraz z malowaniem)
• Naprawa tarasów zewnętrznych
• Wymiana ślusarki okienno-drzwiowej wraz z uszczelnieniem i dociepleniem

Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1
ustawy Pzp w następującym zakresie:
A. Kompleksowa naprawa tarasów zewnętrznych
B. Dostawa i montaż kurtyn akustycznych wraz ze sterowaniem i podkonstrukcją
C. Dostawa i montaż widowni demontowalnej wraz z siedziskami na 250 osób
D. Dostawa mat tanecznych
E. Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
F. Technologia teatralna w zakresie tylko dostawy reflektorów scenicznych
a. reflektory automatyczne LED typu profil,
b. reflektory automatyczne LED typu wash,
c. reflektory automatyczne LED typu spot,
d. reflektory LED z soczewką Fresnel,
e. reflektory LED typu profil,
f. naświetlacze linowe LED RGBW typu BAR,
g. reflektory filmowe LED powierzchniowe,
h. stroboskopy,
i. oprawy dekoracyjne filmowe typu TUBA,
j. reflektory prowadzące,
k. maszyny do mgły i dymu.
G. Technologia teatralna w zakresie systemu inspicjenta
H. Technologia teatralna w zakresie systemu podglądu akcji scenicznej
I. Montaż paneli fotowoltaicznych
J. Dostawa i montaż nowego neonu „TANIEC”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71510000-6 - Usługi badania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) zgodnie, z którym Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty,
którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W przypadku, gdy oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie
ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania
wyboru najkorzystniejszej oferty. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania
bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji, gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22983834,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22983834,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.