eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wyposażenia multimedialnego oraz oświetleniowego na potrzeby wystawiennicze oraz organizacji wydarzeń statutowych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia multimedialnego oraz oświetleniowego na potrzeby wystawiennicze oraz organizacji wydarzeń statutowych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356897595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 267 27 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@manggha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.manggha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia multimedialnego oraz oświetleniowego na potrzeby wystawiennicze oraz organizacji wydarzeń statutowych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62aaf9c4-d2cb-4daa-b814-8b11042166f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218262/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia multimedialnego oraz oświetleniowego na potrzeby wystawiennicze oraz organizacji wydarzeń statutowych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62aaf9c4-d2cb-4daa-b814-8b11042166f5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w Portalu (zakładka „Oferty”).
9.5. Wraz z ofertą Wykonawca składa w Portalu oświadczenie z art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.6. Zamawiający określa następujące dopuszczalne formaty kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
9.6.1. dokumenty w formacie pdf należy podpisywać podpisem PAdES;
9.6.2. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów podpisem XadES (wewnętrzny lub otaczający).
9.7. Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:
9.7.1. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
9.7.2. podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
9.7.3. podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym.
9.8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę w Portalu:
9.8.1. stały dostęp do sieci Internet;
9.8.2. zainstalowana przeglądarka internetowa: Chrome, Firefox, Opera;
9.8.3. włączona obsługa JavaScript;
9.8.4. oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;
9.8.5. zainstalowany program do obsługi formatów pdf (Acrobat Reader lub inny);
9.8.6. dopuszczalny format przesyłania danych, tj. plików o wielkości 100 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif zostaną uznane za złożone nieskutecznie;
9.8.7. zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek internetowych;
9.8.8. zainstalowane środowisko Java

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Centrum Pomocy dostępnym na Portalu, https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że:
18.1. Dane osobowe Wykonawcy (Podwykonawcy) w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, numer rachunku bankowego, a także dane osobowe osób reprezentujących Wykonawcę (Podwykonawcę), tj. członków organów i pełnomocników, w zakresie obejmującym imię i nazwisko, będą przetwarzane przez Zamawiającego jako administratora danych osobowych w celu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w konsekwencji doprowadzenia do podpisania umowy, w tym w celu realizacji płatności wynagrodzenia. Dane osobowe, o których mowa powyżej będą przetwarzane przez Zamawiającego przez okres trwania umowy, okres przedawnienia
ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz okres przechowywania dokumentów dla celów podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych.
18.2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
18.3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i wykonania umowy, a osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz ich poprawiania i sprostowania. Nie przysługuje prawo do usunięcia, ich przeniesienia oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, bowiem podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Ponadto osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.
18.4. Dane osobowe osoby, której dotyczą nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
18.5. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu 505-038-339 lub adresem e-mail: iod@manggha.pl
18.6. Odbiorcami danych osobowych, w związku i w celu udzielenia zamówienia, a w konsekwencji zawarcia umowy, mogą być:
16.6.1. podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
16.6.2. podmioty uprawnione do uzyskania dostępu do informacji publicznej;
16.6.3. dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT;
16.6.4. podmioty świadczące na rzecz Zamawiającego usługi księgowe, badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne;
16.6.4. operatorzy pocztowi i kurierzy;
16.6.5. inne podmioty uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/11/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie obejmuje m.in. następujące urządzenia:
a) Ściana multimedialna LED „videowall” 2x9m P1.8 wraz z montażem i gwarancją na 5 lat;
b) Głowice ruchome LED WASH z gwarancją na 2 lata;
c) System do zarządzania treściami multimedialnymi z gwarancją na 2 lata.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32351200-0 - Ekrany

32351100-9 - Sprzęt do edytowania obrazu wideo

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
15.1.1. 60% - cena brutto oferty
15.1.2. 30% - serwis (pod tym kryterium należy rozumieć zadeklarowany skrócony czas reakcji serwisu w przypadku nagłej awarii, tj. maksymalny czas usunięcia usterki od momentu jej zgłoszenia)
15.1.3. 10% - termin wykonania zamówienia (pod tym kryterium należy rozumieć zadeklarowany czas realizacji zamówienia, skrócony w stosunku do maksymalnego terminu 14 dni od daty zawarcia umowy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku;
c) posiadają uprawnienia do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku;
e) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę, montaż oraz integrację systemu łączącego rozwiązania oświetlenia scenicznego z systemem wyświetlania za pomocą ekranu LED obrazu o podstawie minimum 9m i minimalnej fizycznej wielkości pixela nie mniejszej niż p1.9, o wartości co najmniej 400.000 zł netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
6.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6.2.2.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykazu dostaw wraz z montażem i integracją systemu łączącego rozwiązania oświetlenia scenicznego z systemem wyświetlania za pomocą ekranu LED obrazu o podstawie minimum 9m i minimalnej fizycznej wielkości pixela nie mniejszej niż p1.9, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami mogą być referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
7.1.1.szczegółowej specyfikacji technicznej oferowanych przez Wykonawcę urządzeń multimedialnych potwierdzającej, że spełniają one wszystkie parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1). W treści specyfikacji należy podać wszystkie parametry i informacje oferowanego przedmiotu zamówienia, a także podać rok produkcji, markę i typ;
7.1.2.karty katalogowe poszczególnych urządzeń.
7.2. Wykonawca ma obowiązek złożyć przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa wyżej w pkt 7.1. wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
d) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty.
8.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.2. SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej działającej pod adresem: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Najkorzystniejszą ofertę stanowić będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.