Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627313/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostępu do interaktywnej platformy edukacyjnej ClinicalKey Student dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostępu do interaktywnej platformy edukacyjnej ClinicalKey Student dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fb3bf44-529b-4478-94e1-a647fc4f92f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00415986/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 ClinicalKey Student (2025-2026)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, Zamawiający ma możliwość skorzystania z trybu udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki . Wskazane usługi z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze można uzyskać wyłącznie od jednego Wykonawcy, wyłącznego dystrybutora platformy edukacyjnej ClinicalKey Student na terenie Polski, tj. Elsevier B.V. Radarverg 29 1043 NX, Amsterdam, Holandia, który jest właścicielem serwera, na którym udostępniana jest interaktywna platforma edukacyjna ClinicalKey Student, oferującą pełnotekstowy dostęp do podręczników, bibliotekę materiałów video oraz narzędzia edukacyjne. Platforma ClinicalKey Student stanowi jedno z podstawowych i niezbędnych narzędzi wiedzy ułatwiających studentom medycyny naukę, a dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, stanowi pomocne narzędzie w dydaktyce i pracach naukowo-badawczych.
Pozostałe zapisy znajdują się w uzasadnieniu zatwierdzenia trybu z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.272.72.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255905,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest usługa dostępu do interaktywnej platformy edukacyjnej ClinicalKey Student dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ZiS „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
1.2 Zamawiający zaznacza, iż integralną częścią niniejszego zaproszenia są w szczególności załączniki i oferta Wykonawcy.
1.3 Wykaz produktów ( modułów) zawiera Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
1.4 Dostęp będzie realizowany za pośrednictwem platformy wydawcy dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników w sieci komputerów Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum.
1.5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi:
1.5.1 dostarczanie do Biblioteki Medycznej UJ CM nieodpłatnie miesięcznych, zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania platformy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem);
1.5.2 aktualizacja na bieżąco danych zamieszczonych na platformie.
1.6 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w ZiS.
określonymi w ZiS.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w ZIS i załącznikach do ZIS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSEVIER B. V
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NL005033019B01
7.3.3) Ulica: RADARWEG 29
7.3.4) Miejscowość: AMSTERDAM
7.3.5) Kod pocztowy: 1043NX
7.3.7.) Kraj: Niderlandy
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59392,72 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Szprotawa
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.