eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów MałopolskiZimowe utrzymanie dróg, placów, chodników na terenie miasta i gminy Głogów Młp. w latach 2024 - 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników na terenie miasta i gminy Głogów Młp. w latach 2024 - 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników na terenie miasta i gminy Głogów Młp. w latach 2024 - 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2604c3be-45e6-46b5-adaa-e5e6c1c39965

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071333/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników na terenie miasta i gminy Głogów Młp. w latach 2024 - 2025” (In house)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Działając na podstawie art. 305 pkt. 1 uPzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 11 uPzp zamówienie w trybie z wolnej ręki (In house) udzielane jest przez zamawiającego będącego jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych osobie prawnej - EkoGłog spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w stosunku do której łącznie spełnione są następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. W stosunku do spółki EkoGłog Sp. z o.o. sprawowanie kontroli wynika z posiadania 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki i 100% głosów na zgromadzeniach wspólników spółki oraz z prawa do obsadzania wszystkich stanowisk w organach spółki;
b) ponad 90% działalności EkoGłog Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Głogów Małopolski;
c) EkoGłog Sp. z o.o. nie ma udziału kapitału prywatnego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników poprzez odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku z solą przy użyciu własnego transportu, sprzętu i materiałów w okresie:
- od zawarcia umowy do 30 kwietnia 2025 roku.
w rejonach określonych w załączniku nr 1 do zaproszenia. Usługi będą świadczone w oparciu o potrzeby wynikające z odśnieżania, posypywania w zależności od panujących warunków atmosferycznych z wymaganym czasem reakcji dla Rejonu 1 – Drogi do godz. 600, pozostałe Rejony do godz. 1000.
Decyzje o konieczności realizacji usługi odśnieżania o której mowa w ust. 1 podejmować będzie Wykonawca, informując jednocześnie wiadomością SMS osoby wskazane przez Zamawiającego w umowie.
Numer kontaktowy wskazany przez Wykonawcę zostanie umieszczony na stronie internetowej gminy Głogów Małopolski.
Telefon interwencyjny będzie dostępny przez 7 dni w tygodniu w okresie obowiązywania umowy.
Rozliczanie następować będzie w oparciu o wskazania nadajników GPS zainstalowanych w pojazdach i kwot z oferty.
Zimowe utrzymanie dróg i chodników są to czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na likwidacji śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu. Do utrzymania zimowego dróg i chodników zalicza się :
- usuwanie śniegu z drogi i chodników
- zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych i materiałów uszorstniających

Wykonawca, nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, która dotyczy głównego przedmiotu zamówienia (art. 214 ust. 9 uPzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoGłog Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170361395

7.3.3) Ulica: Towarowa

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość z umowy obejmuje sumy cen jednostkowych za km i mkw

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.