Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubiorów i sprzętu sportowego w zakresie 8 (ośmiu) części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ubiorów i sprzętu sportowego w zakresie 8 (ośmiu) części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b619c382-e1ed-4bcd-89ad-b2dbf27028b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Odzież sportowa, artykuły, sprzęt sportowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/48/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186272,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 31295,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr II – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 20478,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr III:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr III – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 76439,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr IV:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr IV – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 26007,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr V:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr V – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 11294,92 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VI:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VI – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 8696,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VII:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VII – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 5053,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VIII:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr VIII – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ;
UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII - spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 7005,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32888,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32888,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32888,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32888,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24233,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24233,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24233,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24233,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101332,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128099,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101332,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-SPORT S. GULINA, K. ŁUSZCZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133616626
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101332,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38050,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38050,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38050,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-SPORT S. GULINA, K. ŁUSZCZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133616626
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38050,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11015,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12972,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11015,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHPU LEBA-SPORT LECH KUPRAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392125466
7.3.3) Ulica: Dworcowa
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-437
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11015,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca został wezwany do podpisania umowy w zakresie części nr VI w dniu 22.10.2024 r. do siedziby Zamawiającego. W związku z tym, iż do dnia 25.10.2024 r. umowa nie została przekazana Zamawiającemu oraz Wykonawca nie stawił się osobiście w celu jej podpisania - został wyznaczony ostateczny termin podpisania umowy, o czym wykonawca został zawiadomiony pismem, tj.: do dnia 30.10.2024 r. Wykonawca w dniu 30.10.2024 r. poinformował Zamawiającego, iż w związku z brakiem dostępności niektórych produktów z części VI uchyla się od podpisania umowy
w powyższej części.
Uzasadnienie prawne: art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t. j.) – Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14446,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14446,35 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6002,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6002,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6002,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6002,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca został wezwany do podpisania umowy w zakresie części nr VIII w dniu 17.10.2024 r. do siedziby Zamawiającego. W związku z tym, iż do dnia 25.10.2024 r. umowa nie została przekazana Zamawiającemu oraz Wykonawca nie stawił się osobiście w celu jej podpisania - został wyznaczony ostateczny termin podpisania umowy, o czym wykonawca został zawiadomiony pismem, tj.; do dnia 30.10.2024 r. Wykonawca w dniu 30.10.2024 r. poinformował Zamawiającego, iż
w związku z brakiem dostępności niektórych produktów z części VIII uchyla się od podpisania umowy w powyższej części.
Uzasadnienie prawne: art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t. j.) – Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11088,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11088,45 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Kontynuacja przebudowy ulicy Poprzecznej w Zamościu.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r.
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Parku Miejskim w Zamościu
- Dostawa elementów infrastruktury informatycznej z montażem i wdrożeniem - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego Zamość i jednostek podległych" (...)
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.