Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbf812c8-c0ed-4226-9081-2b60baec5005
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/PN/TL/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż oleju napędowego i etyliny spełniających wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm. oraz rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.
z 2020 r. poz. 727),a także obowiązywaniem norm polsko-unijnych PN-EN 228+A1:2017-06
i PN-EN 590+A1:2017-6, z tankowaniem pojazdów Zamawiającego w stacji paliw.
4.5. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych ważnych dla Zamawiającego stacja paliw Wykonawcy może być zlokalizowana w odległości nie większej niż w promieniu 3 000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków.
4.6. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, indywidualnie dla każdego pojazdu, maszyny lub urządzenia.
4.7. Częstotliwość tankowania w zależności od potrzeb średnio 4 do 8 pojazdów dziennie.
4.8. Przewidywany średni zakup w okresie obowiązywania umowy to:
ok. 120 000 litrów oleju napędowego,
ok. 7 300 litrów etyliny.
4.9. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie obowiązywania umowy ilości zakupu paliwa, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, której Zamawiający z przyczyn niezależnych nie mógł przewidzieć.
4.10. Umożliwienie tankowania we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00 - 15.00.
4.11. Wykonawca będzie posiadał w swoich zasobach zbiornik na paliwo (olej napędowy)
o pojemności przynajmniej 20 000 litrów.
4.12. Wykonawca, będzie posiadał w swoich zasobach agregat prądotwórczy o odpowiedniej mocy zapewniającej uruchomienie dystrybutorów, lub inne niezależne źródło energii, które zapewni możliwość tankowania w czasie braku energii elektrycznej zasilającej dystrybutory paliwowe.
4.13. Wykonawca o ile nie posiada w swoich zasobach agregatu prądotwórczego lub innego niezależnego źródła zasilania, zobowiąże się do zaopatrzenia się w taki agregat, w okresie jednego miesiąca od chwili podpisania umowy.
4.14. Wykonawca jeżeli po upływie jednego miesiąca od podpisania umowy nie wykaże, że posiada agregat o odpowiedniej mocy, będzie mu naliczana kara umowna, w wysokości 100,00 zł dziennie.
4.15. Wykonawca ma zabezpieczyć rezerwową, minimalną ilość paliwa w swoich zbiornikach dla Zamawiającego, w ilości co najmniej 5000 litrów ON i 500 litrów etyliny i wydania tylko na polecenie Zarządu PUIK Sp. z o.o.
4.16. Wykonawca w zależności od potrzeb (ON letni po 2 maja, i po 1 listopada ON zimowy), dostarczy olej napędowy do dwóch zbiorników na paliwo o pojemności 2500 litrów każdy, będących w zasobach Zamawiającego, znajdujących się na terenie Zakładu Wodociągów
w Łukowie, ul. Partyzantów 6b oraz Zakładzie Oczyszczania Miasta przy ul. Świderskiej 128.
4.17. Zamawiający udostępni (wykaz pojazdów i pracowników upoważnionych do zakupu paliwa), tylko Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - Załącznik Nr 1 do umowy.
4.18. Zamawiający nie przewiduje innej formy rozliczeń jak bezgotówkowe (karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe) za zakup paliwa,
4.19. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, który zapewnia bezgotówkowy zakup paliwa
za pomocą kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych, do ewidencjonowania
w kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu pobranego paliwa, o ile nie będzie możliwości zaewidencjonowania zakupionego paliwa w systemie elektronicznym (np.: awaria systemu, itp.),
4.20. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy:
udostępnienia Zamawiającemu ,,narzędzie’’ (program komputerowy, aplikację itp.
do pięciu komputerów wskazanych przez Zamawiającego w swoich Zakładach
i Administracji), posiadające możliwość do bieżącego wglądu w każdym czasie
w ewidencję zakupu paliwa przez pracowników Zamawiającego,
przeszkolenia wszystkich upoważnionych pracowników Zamawiającego do zakupu paliw
przy pomocy kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych,
wystawienia kart paliwowych zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa przypisanych
do numeru rejestracyjnego pojazdu i kierowcy (Załącznik nr 1 do umowy),
wystawienia określonej ilości kart paliwowych na okaziciela (na firmę), do tankowania innego rodzaju maszyny lub urządzenia Zamawiającego,
karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe, powinny spełniać standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom,
Zamawiający oczekuje załączenia do oferty, wzoru wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa,
Zamawiający wymaga aby z ogółu wszystkich pojazdów, maszyn i urządzeń korzystających z paliw (ON i Etyliny) znajdujących się na stanie Zamawiającego
a będących na wyposażeniu poszczególnych Zakładów Zamawiającego, wyodrębnione zostały rozliczenia (ilości pobranego paliwa i oddzielnego fakturowania), dla ośmiu oddzielnych grup, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy,
za wydanie kart mikroprocesorowych dla wszystkich pojazdów, maszyn lub urządzeń Zamawiającego, koszty ponosi Wykonawca,
w przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty, Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca bezpłatnie wyda inną kartę lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia,
koszty związane z obsługą kart mikroprocesorowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Budowa ulicy Źródlanej (102536L) w m. Łuków
- Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie (pakiet nr 15, 20, 24, 30, 48,52)
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.