Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/5/WR/2024] Dostawa ciągnika rolniczego oraz wykonywanie usługi serwisowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/5/WR/2024] Dostawa ciągnika rolniczego oraz wykonywanie usługi serwisowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bcb3e55-d522-4260-9eab-19fd359b98e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1.Zamawiający udziela niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 304-306 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1320 z późń. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
2. Zamawiający przeprowadził postępowanie w ww. trybie w związku z przesłanką określoną w art. 305 pkt.2 ustawy, tj.:
- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2. Zamawiający nie zmienia w sposób istotny pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-025f67e5-1de3-40ce-b3ba-e0159f2ea0c3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/5/WR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Fabrycznie nowy lub używany z przebiegiem maksymalnie do 300 mth, kołowy ciągnik rolniczy o masie własnej co najmniej 2800 kg, z napędem na 4 koła, napędzany silnikiem spalinowym o mocy znamionowej co najmniej 50 kW, wyposażony m.in. w kabinę operatora i umożliwiający holowanie przyczep z pneumatycznym układem hamulcowym.
2) Ciągnik rolniczy musi być wykonany wyłącznie z nowych części, w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej, potwierdzony deklaracją zgodności WE i oznaczeniem CE (Conformité Européenne) na wyrobie.
3) W zakresie zamówienia wchodzi dostawa pojazdu do siedziby Zamawiającego, dokonanie uruchomienia, przekazanie Zamawiającemu dokumentów pojazdu, przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów, gwarancja i serwisowanie pojazdu w okresie gwarancji.
4) Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2023 r.
5) Zakres rzeczowy i finansowy zamówienia obejmuje:
a) dostawę ciągnika do siedziby Zamawiającego oraz wykonanie próby eksploatacyjnej na koszt wykonawcy,
b) przeszkolenie 2 kierowców w zakresie zasad użytkowania, obsługi i konserwacji dostarczanego ciągnika.
c) przekazanie dokumentów gwarancyjnych na pojazdy,
d) wykonywanie pozostałych zobowiązań z tytułu zawartej umowy sprzedaży.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277041,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277041,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277041,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARPOL MARIOLA GRUNER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910136008
7.3.3) Ulica: OLESKA 141 B
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
jakie przetargi wygrała firma
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277041,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup ciągnika rolniczego dla ZGK w Dębowcu
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.