eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyModernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie – zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie – zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb4f690-1cdf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1739500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” zgodnie z wstępną promesą nr Edycja6PGR/2023/2795/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.
W ramach inwestycji objętej niniejszym opracowaniem należy wykonać następujące roboty:
1) Stanowisko mechanicznej obróbki ścieków surowych „SMO” – projektowane,
2) Zbiornik retencyjny „ZR” – projektowane,
3) Drogi wewnętrzne – projektowane,
4) Sieci technologiczne – projektowane,
5) Roboty elektryczne i AKPiA – projektowane.
W ramach Inwestycji przepustowość oczyszczalni nie ulegnie zmianie.
Zadanie realizowane jest w dwóch etapach:
ETAP I
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie wszystkich decyzji i zgód zgodnych z § 2 ust. 1 projektu umowy


ETAP II
Realizacja inwestycji, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód pozwoleń niezbędnych do eksploatacji inwestycji zgodnie z § 2 ust. 2 projektu umowy
Uwaga:
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów

45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów

45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1613760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2334540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1613760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ścieki Polskie Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812007071

7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Nowowiejskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-733

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podmiot udostępniający zasoby:
Leszek Kowanek
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:
INTER TECH L.K. Leszek Kowanek
NIP 945-160-72-00

Oświadczam w szczególności, że:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby:
- udostępniam Wykonawcy ww. zasoby w następującym zakresie: zdolności technicznej, zawodowej,
doświadczenie – posiadane i zdobyte w zakresie realizacji prac, czynności, robót zgodnych w/w
warunkiem udziału w postępowaniu;
b) sposób wykorzystania udostępnionych przeze mnie zasobów będzie następujący: Będziemy brać
udział w realizacji prac, czynności (robót budowlanych) związanych z modernizacją oczyszczalni
ścieków, zgodnie z udostępnionym zasobem, w oparciu o umowę cywilnoprawnąwspółpracy pomiędzy firmami oraz podwykonawstwo, gwarantujące (zobowiązujące) do realizacji w
zakresie wynikającym (tożsamym) z udzielonym wsparciem;
c) okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia będzie następujący: Cały okres realizacji
Zamówienia, w tym także przez okres gwarancji, rękojmi, wynikający z SWZ/umowy, w celu należytego
wykonania Zamówienia.
d) zakres mojego udziału przy wykonaniu zamówienia będzie następujący: Realizacja czynności
objętych udzielonym wsparciem (tożsamych), składających się na budowę, przebudowę, remont lub
rozbudowę oczyszczalni ścieków, tj.: realizacja, jako podwykonawca, przedmiotu zamówienia,
w tym w szczególności uczestnictwo w realizacji następujących prac/czynności
składających się na zamówienie:
- Stanowisko mechanicznej obróbki ścieków surowych „SMO
- Zbiornik retencyjny ścieków „ZR”
- Drogi wewnętrzne
- Sieci technologiczne
- Roboty elektryczne i AKPiA
- Rozruch technologiczny


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1613760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.