Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie – zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie – zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb4f690-1cdf-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1739500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” zgodnie z wstępną promesą nr Edycja6PGR/2023/2795/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.
W ramach inwestycji objętej niniejszym opracowaniem należy wykonać następujące roboty:
1) Stanowisko mechanicznej obróbki ścieków surowych „SMO” – projektowane,
2) Zbiornik retencyjny „ZR” – projektowane,
3) Drogi wewnętrzne – projektowane,
4) Sieci technologiczne – projektowane,
5) Roboty elektryczne i AKPiA – projektowane.
W ramach Inwestycji przepustowość oczyszczalni nie ulegnie zmianie.
Zadanie realizowane jest w dwóch etapach:
ETAP I
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie wszystkich decyzji i zgód zgodnych z § 2 ust. 1 projektu umowy
ETAP II
Realizacja inwestycji, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód pozwoleń niezbędnych do eksploatacji inwestycji zgodnie z § 2 ust. 2 projektu umowy
Uwaga:
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów
45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych
45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71354000-4 - Usługi sporządzania map
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1613760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2334540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1613760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ścieki Polskie Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812007071
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Nowowiejskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-733
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podmiot udostępniający zasoby:
Leszek Kowanek
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:
INTER TECH L.K. Leszek Kowanek
NIP 945-160-72-00
Oświadczam w szczególności, że:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby:
- udostępniam Wykonawcy ww. zasoby w następującym zakresie: zdolności technicznej, zawodowej,
doświadczenie – posiadane i zdobyte w zakresie realizacji prac, czynności, robót zgodnych w/w
warunkiem udziału w postępowaniu;
b) sposób wykorzystania udostępnionych przeze mnie zasobów będzie następujący: Będziemy brać
udział w realizacji prac, czynności (robót budowlanych) związanych z modernizacją oczyszczalni
ścieków, zgodnie z udostępnionym zasobem, w oparciu o umowę cywilnoprawnąwspółpracy pomiędzy firmami oraz podwykonawstwo, gwarantujące (zobowiązujące) do realizacji w
zakresie wynikającym (tożsamym) z udzielonym wsparciem;
c) okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia będzie następujący: Cały okres realizacji
Zamówienia, w tym także przez okres gwarancji, rękojmi, wynikający z SWZ/umowy, w celu należytego
wykonania Zamówienia.
d) zakres mojego udziału przy wykonaniu zamówienia będzie następujący: Realizacja czynności
objętych udzielonym wsparciem (tożsamych), składających się na budowę, przebudowę, remont lub
rozbudowę oczyszczalni ścieków, tj.: realizacja, jako podwykonawca, przedmiotu zamówienia,
w tym w szczególności uczestnictwo w realizacji następujących prac/czynności
składających się na zamówienie:
- Stanowisko mechanicznej obróbki ścieków surowych „SMO
- Zbiornik retencyjny ścieków „ZR”
- Drogi wewnętrzne
- Sieci technologiczne
- Roboty elektryczne i AKPiA
- Rozruch technologiczny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1613760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Dostawa paliw płynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.