eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły"Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5641b67f-ae0b-40b6-a76c-75f69e44874e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 839155,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Rządowy Program Odbudowy Zabytków zgodnie z wstępną promesą nr RPOZ/2022/2628/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.
Zakres prac obejmuje:
1) renowację zabytkowego wejścia głównego, murów, słupów, wieżyczek, furtek i bramy; 2) renowację zabytkowego ołtarza głównego Matki Bożej Pocieszenia;
3) renowację części zabytkowych witraży i malowanie kruchty w bazylice.
Uwaga:
Zamawiający wymaga złożenia oferty po obowiązkowym odbyciu wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie jej odrzuceniem, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych..
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 25 lipca 2024 r. od godziny 10.00 do godziny 16.00.
W celu odbycia wizji Wykonawca winien poinformować zamawiającego o chęci jej przeprowadzenia z podaniem daty i godziny planowanego przyjazdu. Zamawiający dopuszcza wyznaczenie na wniosek Wykonawców innego terminu wizji lokalnej w trakcie trwania postępowania, w tym celu Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego i zaproponować mu termin (datę i godzinę) przeprowadzenia wizji lokalnej.
Po odbyciu wizji lokalnych Zamawiający sporządzi stosowny protokół.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1. Dokumentacje projektowe – załącznik nr 8 do SWZ;
2.2. Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45262690-4 - Remont starych budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: Jarbud Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Glinka, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.