Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426144/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5641b67f-ae0b-40b6-a76c-75f69e44874e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego zespołu bazyliki kolegiackiej z XIII wieku w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 839155,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Rządowy Program Odbudowy Zabytków zgodnie z wstępną promesą nr RPOZ/2022/2628/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.
Zakres prac obejmuje:
1) renowację zabytkowego wejścia głównego, murów, słupów, wieżyczek, furtek i bramy; 2) renowację zabytkowego ołtarza głównego Matki Bożej Pocieszenia;
3) renowację części zabytkowych witraży i malowanie kruchty w bazylice.
Uwaga:
Zamawiający wymaga złożenia oferty po obowiązkowym odbyciu wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie jej odrzuceniem, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych..
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 25 lipca 2024 r. od godziny 10.00 do godziny 16.00.
W celu odbycia wizji Wykonawca winien poinformować zamawiającego o chęci jej przeprowadzenia z podaniem daty i godziny planowanego przyjazdu. Zamawiający dopuszcza wyznaczenie na wniosek Wykonawców innego terminu wizji lokalnej w trakcie trwania postępowania, w tym celu Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego i zaproponować mu termin (datę i godzinę) przeprowadzenia wizji lokalnej.
Po odbyciu wizji lokalnych Zamawiający sporządzi stosowny protokół.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1. Dokumentacje projektowe – załącznik nr 8 do SWZ;
2.2. Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45262690-4 - Remont starych budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: Jarbud Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Glinka, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.