Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa EN 590 do dwóch mikrostacji Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016161080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Techniczna 6
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pukpiaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukpiaseczno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa EN 590 do dwóch mikrostacji Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a072fd35-63a5-48d7-80c7-8737d0a2c86f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/12308786753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/1230878675
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy zakupowej „JOSEPHINE”, która znajduje się pod adresem
www: „https://josephine.proebiz.com”. Wszystkie postępowania prowadzone przez Zamawiającego na platformie zakupowej „JOSEPHINE” znajdują się pod następującym adresem www: „https://josephine.proebiz.com/pl/profile/1230878675”.
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pan Artur Nowosielski.
Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem modułu komunikacyjnego platformy zakupowej „JOSEPHINE” (podstrona postępowania, zakładka „Wiadomości”, opcja „Nowa wiadomość”), co zapewnia spójność przekazywanych danych, a także ochronę danych osobowych.
Złożenie oferty, złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, uzupełnienie oraz
wyjaśnienie oferty, a także wycofanie oferty następować może każdorazowo
wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej „JOSEPHINE”. Za datę wniesienia wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji uznaje się datę ich przekazania za pośrednictwem platformy zakupowej „JOSEPHINE”.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformy zakupowej „JOSEPHINE”. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej „JOSEPHINE”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana do takiego konkretnego wykonawcy za pośrednictwem platformy zakupowej „JOSEPHINE”.
Szczegóły w dziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z dnia 04 maja 2016 r.), zwanego poniżej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Piaseczno Sp. z o.o. z siedzibą: 05-500
Piaseczno, ul. Techniczna 6.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych Piaseczno Sp. z o.o. jest Pan Adam
Zdrojewski, adres poczty elektronicznej: olcom@post.pl, tel.: +48 515 205 246.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Najem ładowarki kołowej przez okres 36 miesięcy”.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na
podstawie:
a) art. 18 ust. 1 i 6 z zastrzeżeniem art. 18 ust. 3 i 5 Ustawy
b) art. 74 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 74 ust. 2-4 Ustawy
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata, okres
przechowywania danych obejmuje cały okres trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych
osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym
z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, iż prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup przez Zamawiającego dostaw oleju napędowego do samochodów z silnikiem diesla do dwóch mikrostacji paliwowych znajdujących się:
1) w siedzibie Zamawiającego w Piasecznie przy ul. Technicznej 6 (mikrostacja Nr 1);
2) na terenie nieruchomości położonej w Piasecznie przy ul. Technicznej 4 (mikrostacja Nr 2).
2. Zbiornik każdej mikrostacji posiada pojemność 5.000 litrów.
3. Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
09134220-5 (Olej napędowy do samochodów z silnikiem diesla)
4. Korzystanie z obu mikrostacji podlega ewidencji przez Zamawiającego za pomocą terminala stacji zapewniającego identyfikację pracowników.
5. Zapotrzebowanie Zamawiającego obejmuje średnio 2 dostawy w miesiącu do każdej z mikrostacji. Wykonawca musi jednak posiadać zdolność do zapewnienia dostaw w większej częstotliwości zgodnie z bieżącymi potrzebami operacyjnymi Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były każdorazowo realizowane w terminie najpóźniej 2 dnia roboczego po zgłoszeniu zapotrzebowania w godzinach pomiędzy 8:00 a 14:00.
7. Olej napędowy do samochodów z silnikiem diesla musi spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680), a także norm: odpowiednio PN-EN 590 i PN-EN 228.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 (dwanaście) miesięcy lub do wyczerpania środków, które Zamawiający zamierza przeznaczyćna sfinansowanie przedmiotu zamówienia 980.000,00 (dziewięćset osiemdziesiąt tysięcy) zł. netto. W takim przypadku Umowa ulegnie rozwiązaniu przez Zamawiającego przed upływem 12 miesięcy. Rozwiązanie Umowy przez Zamawiającego w tym trybie nie wymaga zgody Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu rozwiązaniu Umowy przed upływem 12 miesięcy.
2. W przypadku braku wyczerpania przez Zamawiającego limitu finansowego określonego w ust. 1, w okresie obowiązywania Umowy, Strony Umowy dopuszczają możliwość przedłużenia Umowy na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy na niezmienionych warunkach o maksymalnie kolejne 6 miesięcy lub do wyczerpania maksymalnej wartości Umowy przed tym okresem.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca obowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione dokumenty składa każdy z wykonawców występujących wspólnie):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
\ albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
5) oświadczenia wykonawcy o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; a także o
b) braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy, w tym o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych; - którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu paliwami ciekłymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, m/ in. aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
O ile to dotyczy danego wykonawcy:
- pełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniuart. 58 ust. 1 Ustawy muszą spełniać następujące wymogi:
1) wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia
pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu albo,
b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo - w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza - powinno być złożone wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
a) zamówienia, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby;
3) pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podpisane przez osobę uprawnioną.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik Nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu „platformazakupowa.pl” (sposób złożenia oferty określa instrukcja zamieszczona pod następującym adresem www: „https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje”).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-08
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Piasecznie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.