eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯abia WolaRozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)



Og³oszenie z dnia 2024-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯ABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯abia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5856b206-9e5a-4baf-b096-4782ad9f8d44

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00625502

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie w zakresie budowy hali sportowej wspó³finansowane z programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2021”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5856b206-9e5a-4baf-b096-4782ad9f8d44

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy UZP: https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
4) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
7) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub jako teks wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji".
11) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
12) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
16) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
17) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
18) Szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z Platformy dostêpne s± w zak³adce Centrum pomocy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyiny/.
19) Adres e-mail przeznaczony do kontaktowania siê w przedmiocie niniejszego postêpowania: przetargi@zabiawola.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 7 do SWZ.
6) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 2)), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
8) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ).
9) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
Pozosta³e zapisy w rozdziale I pkt 11

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.26.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dokoñczenie inwestycji pn.: Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y na terenie dzia³ki nr ew. 34, obrêb: 0030 Sku³y, gmina ¯abia Wola.

W zakres realizacji zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbêdnych robót we wszystkich bran¿ach w taki sposób, aby wszystkie zakresy robót i instalacji objêtych dokumentacj± projektow± zosta³y w pe³ni wykonane i zakoñczone, wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora pozytywnej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu Szko³y Podstawowej w Sku³ach.

Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy etapy:
etap I – rozbudowa Szko³y o salê gimnastyczn± wraz z zapleczem,
etap II – rozbudowa Szko³y o czê¶æ dydaktyczn±,
etap III – termomodernizacja czê¶ci istniej±cej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, obejmuj±cych wszystkie rodzaje prac zawartych w zamówieniu podstawowym. Poniewa¿ czê¶æ robót ju¿ zosta³a wykonana i uleg³a zakryciu Zamawiaj±cy nie ma pewno¶ci, czy w zaistnia³ej sytuacji nie ujawni± siê roboty nieprzewidziane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji i rêkojmi za wady 40 %
Razem 100 %

Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej (1 % = 1 pkt).
1) CENA – 60 %

Z³o¿one oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cego kryterium:
Cena (C) – 60 % (60 pkt).

Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów (1 % = 1 pkt).

Zaoferowana cena obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia okre¶lon± w Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 60 pkt, oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtañszej wed³ug wzoru:
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenê brutto oferty
C min – najni¿sza cena ofertowa brutto spo¶ród ofert badanych
C bad – cena brutto oferty badanej

Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.

2) OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI ZA WADY – 40 %

Z³o¿one oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cego kryterium:
Okres gwarancji i rêkojmi za wady (G) – 40 % (40 pkt).

Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 40 punktów (1 % = 1 pkt).

Zamawiaj±cy przyzna punkty za oferowany okres gwarancji i rêkojmi za wady w nastêpuj±cy sposób:
− Je¿eli zostanie zaoferowany 36 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi za wady oferta otrzyma 0 pkt;
− Je¿eli zostanie zaoferowany 48 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi za wady oferta otrzyma 20 pkt;
− Je¿eli zostanie zaoferowany 60 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi za wady oferta otrzyma 40 pkt.

W celu zaoferowania danego okresu gwarancji i rêkojmi za wady wykonawca zaznacza odpowiednie pole w Formularzu oferty – za³±czniku nr 1 do SWZ.

Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 60 miesiêcy gwarancji i rêkojmi za wady, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Kodeksu cywilnego.


W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e ¿adnego okresu gwarancji i rêkojmi za wady, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje okres minimalny – i taki zostanie przyjêty do umowy.


£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów w kryterium CENA (maks. 60) + liczba punktów w kryterium OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI ZA WADY (maks. 40)

Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada na koncie ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci 3 000 000,00 z³. Ocena spe³nienia niniejszego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onej przez wykonawcê informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej posiadanie przez wykonawcê ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej we wskazanej wysoko¶ci, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przez jej z³o¿eniem.”


2) zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie obiektu o powierzchni powy¿ej 1000 m2 .
3) zdolno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) dysponuje jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ wraz z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego In¿ynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 551). Osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, obejmuj±ce kierowanie - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert – co najmniej dwoma robotami budowlanymi polegaj±cymi na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie obiektu o powierzchni powy¿ej 1000 m2. Powy¿szy warunek odnosi siê do robót budowlanych, które zosta³y nale¿ycie ukoñczone i pozytywnie odebrane.

b) dysponuje jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ wraz z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego In¿ynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa(t. j. Dz. U. z 2023 poz. 551) lub równowa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót w ww. specjalno¶ci, obejmuj±ce kierowanie - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert – co najmniej jedn± robot± budowlan± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie obiektu o powierzchni powy¿ej 1000 m2. Powy¿szy warunek odnosi siê do robót budowlanych, które zosta³y nale¿ycie ukoñczone i pozytywnie odebrane.

c) dysponuje jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, wraz z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego In¿ynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 551) lub równowa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót w ww. specjalno¶ci, obejmuj±ce kierowanie - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert – co najmniej jedn± robota budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie obiektu objêtego o powierzchni powy¿ej 1000m2. Powy¿szy warunek odnosi siê do robót budowlanych, które zosta³y nale¿ycie ukoñczone i pozytywnie odebrane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ,
5) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (KRS, CEIDG).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane – za³±cznik nr 4 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ,
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest w posiadaniu ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci 3 000 000,00 z³.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 87 170,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t siedem tysiêcy sto siedemdziesi±t z³otych 00/100).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, tj. do dnia 18 stycznia 2025 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spó³dzielczy w Bia³ej Rawskiej,
nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030.
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina ¯abia Wola,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
2) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3) Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
4) Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potr±cenia z nale¿no¶ci za czê¶ciowo wykonane ¶wiadczenia. W takim przypadku w dniu zawarcia umowy wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ co najmniej 30% kwoty zabezpieczenia, a wniesienie pe³nej wysoko¶ci zabezpieczenia nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ do po³owy okresu, na który zosta³a zawarta umowa. Zamawiaj±cy wp³aca kwoty potr±cane na rachunek bankowy w tym samym dniu, w którym dokonuje zap³aty faktury).
5) Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje siê art. 451 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w nastêpuj±cych terminach:
⎯ 70% wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane;
⎯ 30% wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym up³ywa okres gwarancji i rêkojmi, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.
7) Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu powinno zostaæ wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030
tytu³ przelewu: Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy – dot. Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy), znak sprawy: RI.271.2.26.2024
8) Zabezpieczenie wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu powinno byæ dostarczone w formie orygina³u, przez wykonawcê do siedziby zamawiaj±cego, najpó¼niej w dniu podpisania umowy – do chwili jej podpisania.
9) Tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w gwarancji lub w porêczeniu musi zostaæ zaakceptowana przez zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy.
10) Je¿eli okres, na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie, przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieni±dzu wnosi siê na ca³y ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi siê na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, z jednoczesnym zobowi±zaniem siê wykonawcy do przed³u¿enia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
11) W przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu zamawiaj±cy zmienia formê na zabezpieczenie w pieni±dzu, poprzez wyp³atê kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
12) Wyp³ata, o której mowa w pkt 11), nastêpuje nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia.
13) Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia musi jednocze¶nie wynikaæ:
⎯ nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczenia) oraz adresy ich siedzib,
⎯ okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
⎯ kwota gwarancji lub porêczenia,
Pozosta³e zapisy dotycz±ce nale¿ytego zabezpieczenia umowy w rozdziale III SWZ Informacje o przebiegu postêpowania w pkt 6

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y zapisane w paragrafie 14 umowy stanowi±cej za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.