eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamieniecZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. w Kamieńcu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w Kamieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Leczniczo - Rehabilitacyjny "Pałac Kamieniec" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276112481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olr-kamieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olr-kamieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e1a2211-0ce9-4f28-80b2-9f08d6d08827

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w Kamieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e1a2211-0ce9-4f28-80b2-9f08d6d08827

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215541/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w Kamieńcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/RB/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4466571,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany ogrodzenia zespołu pałacowego, będącego siedzibą Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w Kamieńcu, przy ul. Polnej 2, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A 347/60 z dnia 7 marca 1960 r. oraz A 1063/69 z dnia 15 lipca 1969 r. (A/862/2021), zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
2. W szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

1) Zaprojektowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz inne niezbędne dokumenty w tym m.in:

a) część architektoniczno- budowlana (w zakresie wymiany ogrodzenia) - egz. 3
b) kosztorysy inwestorskie (wraz ze zbiorczymi zestawieniami kosztów) - egz. 3
c) przedmiary robót - egz. 3
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - egz. 3
e) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania
f) zapewnienie nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi
g) złożenie w imieniu Inwestora do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej kompletnego, pozbawionego braków formalnych wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę (jeśli to będzie wymagane)
h) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, tj. doprowadzenie do wydania przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę oraz uzyskania przez tę decyzję przymiotu ostateczności (jeśli to będzie wymagane)
i) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego
j) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, itp., które
ewentualnie mogą być wymagane po rozpoczęciu inwestycji a nie były ujęte na etapie przygotowania dokumentacji projektowej.

W/w dokumentację Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej, tj: 2-egz. płyty CD oraz 1 w postaci nośnika pendrive zawierające dokumentację projektową, przedmiar robót i STWIOR oraz 2-egz. płyty CD oraz 1 w postaci nośnika pendrive zawierające kosztorysy inwestorskie.

2) Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie danych określonych
w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

3) Zakres robót budowlanych objęty przedmiotem zamówienia pod względem wykonawczym obejmuje w szczególności:

a) wymiana ogrodzenie frontowego cynkowanego, malowanego proszkowo w jednym trzech wariantowych propozycjach rozwiązań (A, B i C),przedstawionych na rysunkach - długość ok. 560 mb
b) wymiana ogrodzenie tylnego, malowanego proszkowo w jednym trzech wariantowych propozycjach rozwiązań (A, B i C),przedstawionych na rysunkach - długość ok. 520 mb
c) wymiana bramy frontowej - 1 szt.
d) wymiana bramy bocznej południowej - 1 szt.
e) wymiana bramy bocznej północnej - 1 szt.
f) wymiany furty północnej ze słupami - 1 szt.
g) wymiany furty południowej - 1 szt.
h) demontaż istniejącego ogrodzenia - 1080 mb
i) naprawa cokołu i słupów dla typu frontowego - 560 mb
j) wykonanie nowego fundamentu i cokołu dla typu tylnego (strona północna i zachodnia)
- 416 mb
k) remont cokołu wschodniego dla typu tylnego, sprawdzenie, licowanie dwustronne
- 104 mb
l) wykonanie nakrywki z piaskowca - 1120 mb
m) montaż nowego ogrodzenia - 1080 mb

Termin realizacji:
a) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w dniu następnym po podpisaniu umowy.
b) Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla całości zadania inwestycyjnego (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane) w terminie: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
c) Zakończenie robót budowlanych, odbiór końcowy, uzyskanie niezbędnych pozwoleń
(jeżeli będą wymagane w myśl obowiązujących przepisów i wydanych decyzji administracyjnych): w terminie do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5891700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7213950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5891700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOPOL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366493401

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40a

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5891700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.