eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRozbudowa monitoringu wizyjnego (systemu telewizji przemysłowej CCTV) na Bazie PGK Sp. z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa monitoringu wizyjnego (systemu telewizji przemysłowej CCTV) na Bazie PGK Sp. z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 348-44-44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1006642

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu wizyjnego (systemu telewizji przemysłowej CCTV) na Bazie PGK Sp. z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1819bbd-1c08-4d00-99bc-23ba82de4455

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02-JAK-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- demontaż istniejącego systemu telewizji przemysłowej,
- montaż poniższego asortymentu:
1. SERWER - 1 kpl.
2. LICENCJA OPROGRAMOWANIA [1 KANAŁ] - 36 szt.
3. UPS TYP2 - 1 szt.
4. STACJA ROBOCZA - 1 szt.
5. MONITOR - 1 szt.
6. UPS TYP 1 - 1 szt.
7. KAMERA TYP 1 - 21 szt.
8. KAMERA TYP 2 - 7 szt.
9. KAMERA TYP 3 - 4 szt.
10. PRZEŁĄCZNIK SIECIOWY PoE TYP 1 - 5 szt.
11. PRZEŁĄCZNIK SIECIOWY PoE TYP 2 - 5 szt.
12. MODUŁ SFP RJ45 - 2 szt.
13. KABEL SFP+ /SFP+ - 1 szt.
14. ADAPTER PoE - 4 szt.
15. PUNKT DOSTĘPOWY 360° - 1 szt.
16. PUNKT DOSTĘPOWY 23° - 3 szt.
17. ZABEZPIECZNIE PRZECIWPRZEPIĘCIOWE PoE - 4 szt.
18. OBUDOWA TYP 1 - 5 szt.
19. OBUDOWA TYP 2 - 2 szt.
20. OBUDOWA TYP 3, Z ADAPTEREM SŁUPOWYM - 2 kpl.
21. ZASILACZ BUFOROWY - 9 szt.
22. PRZETWORNICA DC/DC - 9 szt.
23. AKUMULATOR TYP 1 - 4 szt.
24. AKUMULATOR TYP 2 - 5 szt.
25. KONSTRUKCJA WSPORCZA KAMER - 2 kpl.
26. UCHWYT SŁUPOWY KAMER - 7 szt.
27. UCHWYT SŁUPOWY PUNKTU DOSTĘPOWEGO - 3 szt.
28. OKABLOWANIE UTP 500m - 3 kpl.
29. PRZEWÓD LGY 4, 6, 10 100m - 3 kpl.
30. AKCESORIA MONTAŻOWE - 1 kpl.
31. MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ - 1 szt.
- wykonanie instalacji przewodowej systemu monitoringu wizyjnego,
- montaż i uruchomienie systemu,
- realizacja ochrony przeciwprzepięciowej,
- prace kontrolno – pomiarowo – rozruchowe,
- przekazanie do eksploatacji. Zamawiający dopuści produkty innego producenta, w zakresie kamer, którego produkty są co najmniej porównywalne jakościowo do produktów wyspecyfikowanych w SWZ. Zamawiający dopuszcza kamery innych firm o równoważnych parametrach, zamawiający dopuści rozwiązanie rejestracji i przechowywania obrazów oparte na specjalizowanym urządzeniu typu Rejestrator, Zamawiający dopuści stację roboczą innej firmy niż podany w SWZ model: CHIEFTEC HT-01B-350GPB, a spełniający wymagania dot. płynnej obsługi kamer na minimum 4 niezależnie obsługiwanych monitorach, Zamawiający dopuści inny monitor o rozdzielczości FullHD i przekątnej 31,5” niż producenta, którego nazwą własną jest funkcja Anti-Burn-in™, a przystosowany do pracy ciągłej 24/7 i dedykowany do systemów CCTV, Zamawiający wymaga aby firma instalująca i serwisująca system CCTV posiadała wymaganą Polskimi Normami i przepisami Koncesję MSWIA na wykonywanie instalacji i serwisu systemu CCTV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129538,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129538,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmit s.c. Teresa Wróblewska, Michał Wróblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320656017

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 132

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-147

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129538,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.