eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 6



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af95bb04-e4f3-47c1-ba92-2074a3a66a19

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af95bb04-e4f3-47c1-ba92-2074a3a66a19

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071196/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „EStakada – synchronizacja ekonomii społecznej na poziomie kraju” współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-26/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108147,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji dwudniowego spotkania.
Lokalizacja obiektu: Warszawa, do 10 km w linii prostej od Dworca Centralnego w Warszawie z możliwym dojazdem Warszawskim Transportem Publicznym bez konieczności przesiadki.
Zamówienie obejmuje:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – maksymalnie 2 noclegi dla maksymalnie 40 osób,
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników– w trakcie każdego dnia spotkania: 2 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 40 os., 1 x kolacja (w pierwszym dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 40 os., 3 x przerwa kawowa (2 x w pierwszym dniu spotkania, 1 x w drugim dniu spotkania) x 40 os., 1 x śniadanie (w drugim dniu spotkania - tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 40 os.,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 40 uczestników z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 16 godzin zegarowych w trakcie dwudniowego spotkania.
Spotkanie będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem musi się odbywać w jednym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 44186,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług hotelarsko-gastronomicznych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby realizacji 3 trzydniowych szkoleń.
Lokalizacja obiektu: Kraków, do 5 km w linii prostej od Rynku Głównego w Krakowie.
Zamówienie obejmuje dla każdej z 3 grup:
• Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników – 2 noclegów dla maksymalnie 20 osób.
• Zapewnienie wyżywienia dla uczestników i prowadzącego – w trakcie każdego dnia spotkania: 3 x obiad (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x kolacja (dla osób korzystających z zakwaterowania, w każdym dniu w którym rozpoczyna się doba hotelowa) x 20 os., 3 x przerwa kawowa (w każdym dniu spotkania) x 21 os., 1 x śniadanie (w drugim i trzecim dniu spotkania – tylko dla osób korzystających z zakwaterowania) x 20 os,
• Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie obiektu w którym zakwaterowani będą uczestnicy, mieszczącej 20 uczestników oraz 1 miejsce dla prowadzącego z układem stołów w podkowę, z wyposażeniem multimedialnym, łącznie przez 21 godzin zegarowych w trakcie trzydniowego spotkania.
Szkolenia będą odbywać się w formie trzydniowych zjazdów w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Realizacja wszystkich usług objętych zamówieniem dla danej grupy musi się odbywać w jednym obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 63962,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43900,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41168 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Madalińskiego 8 lokal 215

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

realizacja usług hotelarskich i gastronomicznych - Satoria Group S.A., ul. Mangalia 1A, 02-758 Warszawa, NIP 5271557591


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41168 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50367 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71865 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50367 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M Concept Monika Dewerenda-Biedroń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241112034

7.3.3) Ulica: Wejherowska 45

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Krakowskie Przedsiębiorstwo Hotelarsko – Turystyczne Sp. z o.o., ul. Nowohucka 33, 30-728 Kraków, NIP 6792659573 - usługi hotelarskie, gastronomiczne i wynajmu sal szkoleniowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50367 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia to:
1) 9 tygodni od dnia zawarcia umowy - dot. cz. I;
2) 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - dot. cz. II.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.