Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00589668/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fc797f4-7053-4d42-abd9-f76d2f47c6911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc797f4-7053-4d42-abd9-f76d2f47c691
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045092/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbiór odpadów stałych pochodzących z targowiska przy ul. Kusocińskiego administrowanego przez MZZK w Chrzanowie wraz z ich transportem.
1.3.8 Odbiór i wywóz nieczystości stałych z budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie oraz z budynku Szymanowskiego 47a w Pogorzycach - sołtysówka
1.3.9 Odbiór odpadów stałych z Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych , zmieszanych, bioodpadów i zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach/workach wskazanych w opisie zamówienia dla Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie.Wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i pozostałych frakcji tj.:
• na papier – pojemnik lub worek koloru niebieskiego , z napisem „Papier”
• na szkło – pojemnik lub worek koloru zielonego, z napisem „Szkło”
• na odpady biodegradowalne – pojemnik lub worek koloru brązowego, z napisem „BIO”
• na tworzywa sztuczne, drobny metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik lub worek koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”.
Zadanie I- Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:
- 1100 m3 tj. 220 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 5 m3,
- 55 m3, tj. 50 szt. pojemników BIO o pojemności 1,1 m3
- 55 m3, tj. 50 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3
- 43,20 m3 , tj. 180 pojemników na odpady segregowane (szkło, plastik i papier) o pojemności 240 l
- 24,00 m3, tj. 100 pojemników na odpady mieszane o pojemności 240 l
Zamówienie usługi obejmuje:
a. podstawienie 4 pojemników na odpady mieszane o pojemności 5m3
b. podstawienie 2 pojemników BIO o pojemności 1,1 m3
c. podstawienie 2 pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3
d. podstawienie 15 pojemników na odpady segregowane ( szkło, plastik i papier) o pojemności 240 l
e. podstawienie 6 pojemników na odpady zmieszane o pojemności 240 l
f. dodatkowo 2 pojemników na odpady mieszane o pojemności 5 m3 w okresie przed i po święcie Wszystkich Świętych (termin uzgadniany z Zamawiającym)
g. odbiór odpadów wg harmonogramu w tym:
odpady mieszane- nie rzadziej niż raz w tygodniu, odpady segregowane oraz bioodpady nie rzadziej niż raz w miesiącu.
h. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 150041,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych , zmieszanych, bioodpadów i zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach/workach wskazanych w opisie zamówienia dla budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie oraz budynku przy ul. Szymanowskiego 47A- sołtysówka w Pogorzycach.Wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i pozostałych frakcji tj.:
• na papier – pojemnik lub worek koloru niebieskiego , z napisem „Papier”
• na szkło – pojemnik lub worek koloru zielonego, z napisem „Szkło”
• na odpady biodegradowalne – pojemnik lub worek koloru brązowego, z napisem „BIO”
• na tworzywa sztuczne, drobny metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik lub worek koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”.
Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:
- 21,60 m3 tj. 90 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 0,24 m3,
- 0,48 m3 tj. 4 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 0,12 m3,
- 1,92 m3 tj. 16 szt. pojemników BIO o pojemności 0,12 m3,
- 23,04 m3 tj. 192 szt. worków na odpady segregowane ( papier, szkło, plastik) o pojemności 0,12 m3
Zamówienie obejmuje dla budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie :
a. podstawienie 1 pojemnika na odpady mieszane o pojemności 0,24 m3,
b. podstawienie 1 pojemnika BIO o pojemności 0,12 m3 ,
c. dostarczenie 180 szt. worków (rok) na odpady selektywne (papier, szkło, plastik) o pojemności 0,12 m3,
d. wywóz odpadów mieszanych z pojemnika o pojemności 0,24 m3- 2 razy w tygodniu
e. wywóz odpadów BIO z pojemnika o pojemności 0,12 m3- dwa raz w miesiącu w okresie kwiecień- listopad a w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu,
f. wywóz worków na segregację – jeden raz w miesiącu
g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
Zamówienie obejmuje dla budynku przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach:
a. podstawienie 1 pojemnika zamykanego na odpady mieszane o pojemności 0,12 m3
b. podstawienie 1 pojemnika na BIO o pojemności 0,12 m3
c. dostarczenie12 szt. worków (rok) na odpady selektywne (papier, plastik, szkło) o pojemności 0,12 m3
d. wywóz odpadów mieszanych z pojemnika o pojemności 0,12 m3- 1 razy na kwartał,
e. wywóz odpadów BIO z pojemnika o pojemności 0,12 m3- 1 raz na kwartał,
f. wywóz worków na segregację – 1 raz na kwartał.
g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6737,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych , zmieszanych, bioodpadów i zbieranych selektywnie znieruchomości niezamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach/workach wskazanych w opisie zamówienia dlaTargowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie.Wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i pozostałych frakcji tj.:
• na papier – pojemnik lub worek koloru niebieskiego , z napisem „Papier”
• na szkło – pojemnik lub worek koloru zielonego, z napisem „Szkło”
• na odpady biodegradowalne – pojemnik lub worek koloru brązowego, z napisem „BIO”
• na tworzywa sztuczne, drobny metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe – pojemnik lub worek koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”.
Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:
- 27,50 m3, tj. 25 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3,
- 11,00 m3, tj. 10 szt. pojemników na odpady segregowane (makulatura) o pojemności 1,1 m3,
- 0,48 m3, tj. 2 szt. pojemników BIO o pojemności 240 l
- 0,48 m3, tj. 2 szt. pojemników na odpady segregowane - plastik o pojemności 240 l,
- 0,24 m3, tj. 2 szt. pojemników na odpady segregowane – szkło o pojemności 120 l.
Zamówienie obejmuje:
a. podstawienie 5 pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3
b. podstawienie 1 pojemnika BIO o pojemności 240 l,
c. podstawienie 1 pojemnika na odpady segregowane ( plastik) o pojemności 240 l,
d. podstawienie 1 pojemnika na odpady segregowane (szkło) o pojemności 120 l,
e. postawienie 2 pojemników na odpady segregowane ( papier) o pojemności 1,1m3 .
f. odbiór odpadów nie rzadziej niż raz w miesiącu,
Zamawiający zobowiązany jest zapewnić personel w wymiarze czasu pracy zapewniającym prawidłową realizację umowy.
g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5708,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132732,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Jakubowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " MIKI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790009598
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6015,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6015,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6015,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Jakubowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MIKI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790009598
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6015,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4719,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4719,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4719,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieczysław Jakubowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MIKI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790009598
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW JAKUBOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MIKI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4719,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Roboty budowlane oraz dekarskie w postaci wymiany poszycia dachu wraz z elementami służącymi szczelności w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Chrzanowie przy ul. Mickiewicza 6
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie przy Al. Henryka 30.
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Usługa odbioru, transport i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rybczewice
- "Wywóz oraz przyjęcie odpadów biodegradowalnych z obiektu sportowego stadion miejski przy ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach"
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2025
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
- Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Lublinie, ul. Zana 36,38C
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.