Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529219/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00550175/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa Gospodarki Wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Zawichost - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawichost
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Zawichost
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-630
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zawichost.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawichost.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19a71fa5-3bcb-4d2d-adce-b4e3598d3dd91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa Gospodarki Wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Zawichost - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a71fa5-3bcb-4d2d-adce-b4e3598d3dd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007087/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Zawichost - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKRRiOŚ.I.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Zawichost - etap II objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części obejmujący II etapy:
Etap I:
Część nr 1 obejmująca dwa zadania:
Zadanie 1: „Przebudowy sieci wodociągowej w rejonie ul. Nadbrzeżnej, Cichej i Plażowej w Zawichoście”
Zadanie obejmuje przebudowę sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych w zakresie działek objętych opracowaniem, w ulicy ul. Nadbrzeżnej, Cichej i Plażowej w Zawichoście. Istniejącą sieć wodociągową w granicach działek objętych wnioskiem należy zdemontować, wydobyć z gruntu i zutylizować. Istniejącą sieć wodociągowa na działkach prywatnych (poza zakresem opracowania) pozostawić jako nieczynną. Projektowany wodociąg będzie zasilany z istniejącego wodociągu miejskiego zlokalizowanego na działce drogi gminnej nr 301. Źródłem wody jest ujęcie wód podziemnych w miejscowości Zawichost. Celem inwestycji jest zapewnienie dostawy wody do budynków istniejących oraz projektowanych.
Zadanie 2: „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Trójca w Zawichoście”
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej w rejonie ulicy Trójca w Zawichoście. Przejście projektowanej sieci pod pasem drogowym drogi wojewódzkiej nr 777 w km 9+002 według odrębnego opracowania. Podłączenie przyłącza wodociągowego do budynku na działce 725 wg odrębnego opracowania. Projektowany wodociąg będzie zasilany z istniejącego wodociągu miejskiego DN100 zlokalizowanego na działce prywatnej nr 775/1. Źródłem wody jest ujęcie wód podziemnych w miejscowości Zawichost. Celem inwestycji jest zapewnienie dostawy wody do budynków istniejących oraz projektowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 520840,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap II:Część nr 2: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz infrastrukturą towarzyszącą w rejonie ulic Prostej, Sadowej i Opatowskiej w Zawichoście”
Zadanie obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Zawichost w rejonie ulic: Sadowej, Prostej i Opatowskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 3555645,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315988,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653122,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315988,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD Monika Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9222313247
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315988,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999857,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381155598
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie gminy Lubsza w 2025 r.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno ciśnieniowym na obszarze obejmującym część miejscowości Trypucie i Baciuty Kolonia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.